1 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Haberler

Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!

Nafizcan Önder
13 Ağustos 2025
3 dk okuma

Marketing Türkiye ile MTM Medya Takip Merkezi iş birliğiyle hazırlanan “YouTube Rating Report” serisi, bu kez spor dünyasının dijital sahnesine ışık tutuyor. Mayıs–Temmuz dönemini kapsayan rapor, YouTube’un en çok izlenen spor kanallarını, yükselişte olan içerik üreticilerini ve platformun “en”lerini ortaya koyuyor…

Raporda veriler üç ana kırılımda ele alındı: Spor Yayıncıları, Vlog Kanalları ve Medya Şirketleri. Her kategori, kendi içinde izlenme sayısı, abone artışı ve beğeni performansına göre değerlendirildi.

Spor Yayıncıları kategorisinde Kontraspor, 23 milyon izlenmeyle zirvenin sahibi oldu. Abone sayısındaki en hızlı yükseliş ise özellikle transfer haberleriyle sıklıkla gündeme gelen ve artık kendi kanalında yayın yapan Yağız Sabuncuoğlu‘na ait. Yağız Sabuncuoğlu son üç ayda kazandığı 85 bin yeni abonesiyle kanalının büyüme potansiyelini ortaya koyuyor. Beğeni performansında öne çıkan kanal ise 768 bin beğeni ile İbrahim Seten liderliğindeki 343 Digital’in oldu.

Vlog Kanalları tarafında, özellikle shorts içerikleriyle öne çıkan Adem Ceylan (Ayrı Yazılan Ki), tam 222 milyon izlenmeyle rakiplerini geride bıraktı. Kitlesini en çok büyüten Vlog kanalı, 130 bin yeni aboneyle Nevzat Özkur olurken; eğlenceli videolarıyla beğeni toplayan Kadm Futbol ekibi de 70 milyon izlenmeyle en çok izlenen Vlog kanalları listesinin ikinci sırasında yer alarak dikkatleri çekti.

Medya Şirketleri kategorisinde liderlik koltuğuna, 100 milyon izlenmeyle beIN SPORTS Türkiye oturdu. Abone artışında zirveye, 103 bin yeni takipçi kazanan HT Spor yerleşirken; 4 bin 295 video ile en çok içerik üreten medya şirketi unvanı ise A Spor’un oldu.

“YouTube Rating Report” serisinin spor medyasını merkezine alan bu bölümü, platformda izleyicilerin tercihlerinin nasıl şekillendiğini gözler önüne sererken; içerik üreticilerine de dijital arenada başarıya giden yolun ipuçlarını sunuyor…

İşte YouTube’da en çok izlenen “Spor Kanalları”

Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!

Araştırmanın Metodolojisi

Marketing Türkiye için MTM – Medya Takip Merkezi’nin gerçekleştirdiği “En çok izlenen spor kanalları” araştırmasında; odağında takım sporları olan ve sadece YouTube için içerik üreten kanallar değerlendirmeye alındı. Mayıs-Temmuz 2025 tarih aralığını kapsayan raporda, Türkiye’deki kullanıcıları hedefleyen ve dili Türkçe olan kanallar değerlendirilirken listede yer alan kanaların basın meslek ilkeleri ve kanunlara uygun nitelikte olunması gözetilmiştir.

Rapora ilişkin detaylı analize MTM – Medya Takip Merkezi’nden ulaşabilirsiniz…

featured Spor Medyası YouTube Rating Report
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Türkiye'de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Türkiye’de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
3 Fenomen patronlar çağı başlıyor!
Fenomen patronlar çağı başlıyor!
4 Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
5 Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
Güncel Haberler
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye'den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
"Yapay zeka pazarlamacıların işini elinden mi alacak?” Yanıt Marketing Türkiye Ekim sayısında!
“Yapay zeka pazarlamacıların işini elinden mi alacak?” Yanıt Marketing Türkiye Ekim sayısında!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ticaret Bakanlığı'ndan "gizemli kutu" tanıtımlarına erişim engeli
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan “gizemli kutu” tanıtımlarına erişim engeli
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Haberler
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Marketing Türkiye
3 Ağustos 2025
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Haberler
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Marketing Türkiye
3 Ağustos 2025
Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nden bilime dayanan güven
Haberler
Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nden bilime dayanan güven
Advertorial
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.