13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Spektrum Medya “Gamification” ile pazara merhaba diyor
Haberler

Spektrum Medya “Gamification” ile pazara merhaba diyor

Marketing Türkiye
6 Mayıs 2019
2 dk okuma

Dijital medya gün geçtikte nüfuz alanını genişletiyor. Dijital alanda yer alan her platform başlı başına ama ama dar ama geniş kitleye ulaşabilen bir iletişim kanalı olma potansiyeli taşıyor. Hele internetin etkileşimli iletişim imkanı vermesi, pazarlama anlayışını a’dan z’ye değiştiriyor.

Dijital dünyanın interaktif doğası, bu platformun iletişim kanalı olarak algılanmasını sağladı. Örneğin telefonlar akıllandıkça sadece yakınlarımızı aramak için kullandığımız bir cihaz olmaktan çıkıp, bizzat kişilerle iletişim kuran bir platform haline geldi. Hatta indirdiğimiz uygulamalar ise gün geçtikçe boyut kazanarak  bizzat medya olarak değerlendiriliyor. Ayrıca sosyal medyanın dönüştürdüğü eğlence anlayışı ve sunduğu interaktif iletişim imkanı markalara geniş bir data sunuyor.

Big data ve yeni dengeler

Bilgi toplumuna geçiş sürecinde en fazla data toplayan her kimse rekabette avantaj elde ediyor. Kâr amacı güden veya gütmeyen kuruluşlar ulaşmak istediği hedef kitleyi yönlendirmek adına çok çeşitli bilgiye ihtiyaç duyuyor. İnternetin sunduğu fırsatla birlikte reklam ya da tanıtım faaliyetlerinin ölçümlemesi geçmişe oranla daha rahat yapılabiliyor. Dijital çağın ihtiyaç duyduğu yeni nesil reklam ölçümleme ve araştırma platformları her gün daha sık gündeme geliyor. İnternetin yaygın kullanımının doğal bir sonucu olarak endüstri 4.0 aşmasına ulaşılan günümüzde ilişkilerden anlayışlara, tutumlardan davranışlara tüm dengeler yeniden kuruluyor. Markalarla potansiyel hedef kitlesini yarattıkları yeni nesil içeriklerle bir araya getiren Spektrum Medya, sektöre yeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor!

Spektrum Medya “Gamification” ile pazara merhaba diyor

Spektrum Medya içerik ajansı olarak 2019 yılında faaliyete geçti. Yeni nesil medya anlayışının karmaşık çeşitliliğine bir çözüm getirmeyi ve bir sınıflandırma yapmayı hedefleyen şirket, çağın yeni ve hızlı bir ivmeyle gelişen medya anlayışının ‘Spektrum’unu çıkartırken, toplum ile doğru iletişim kurarak kitlelerin talep ve ihtiyaçlarını karşılamak için geliyor. Spektrum Medya kurucularından Berkan Yenigün “Spektrum Medya görsel iletişim araçlarının hemen hemen hepsi kullanarak hizmet vermeyi amaçlayan bir şirket. Yakın zamanda hayata geçireceğimiz ilk projemiz ile Türkiye’de nesil bir reklam platformu oluşturmayı hedefliyoruz.” dedi. Alanında uzman, iddialı ve yaratıcı genç kadrosu ile dijital medyanın olanaklarını markalara özel çözümlerle kitle dinamiğini araştıracakları ve yeni medyayı şekillendirecekleri projeler geliştirmeyi hedefliyorlar.

 

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İrem Alimoğlu
31 Ekim 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Nafizcan Önder
3 hafta önce
“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Haberler
“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Haberler
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Nafizcan Önder
1 ay önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.