Sosyal medyayı en iyi hangi markalar kullanıyor?

Yeni yılın ilk ayında markalar 2021 yılı için belirledikleri iletişim stratejilerini uygulamaya başladı. Pandeminin etkisiyle hayatımızdaki yeri giderek artan sosyal medyada markaların kıyasıya rekabeti devam ediyor. Tüketicinin dikkatini çekebilmek ve bağ kurabilmek adına sürdürülen dijital iletişimde her marka elinden gelenin en iyisini yapıyor. Peki, bu yarışta kimler öne çıkıyor? Yanıtlar SocialBrands’ten geliyor…

Zirvedeki markalar: Netflix, Baykar Savunma ve Kelebek Mobilya

İleti başına en yüksek etkileşim alan içerik

 

Platformlardaki paylaşımlarında her zaman yaratıcı ve eğlenceli içerikler hazırlayarak sosyal medya kullanıcılarının beğenisini toplayan Netflix, bu ay da SocialBrands listesinin zirvesinde yer alan marka oldu. Facebook, Twitter ve Instagram kanallarının tümünde sergilediği başarılı performansla öne çıkan Netlix, 1-31 Ocak ayı dönemi boyunca tüm kanallarda toplam 3 milyon 550 bin etkileşim elde etti.

SocialBrands Top100 listenin ikinci sırasında yer alan Baykar Savunma ise BayraktarTB2 hakkındaki paylaşımlarıyla öne çıkmaya devam etti. Tüm kanallarda istikrarlı hayran artışı ve elde ettiği etkileşim ile üçüncü sırada yer alan marka ise Kelebek Mobilya oldu.

 

 

SocialBrands TOP10

55 bin sosyal medya hesabı ve 2 milyon 260 bin ileti incelendi

SocialBrands Şubat sonuçları için değerlendirme esnasında binlerce sosyal medya hesabı ve milyonlarca içerik mercek altına alındı. 1-31 Ocak döneminde de markaların Facebook, Twitter ve Instagram kanallarındaki takipçi sayıları ve büyümeleri, paylaştıkları iletiler ve elde ettikleri etkileşimler gibi birçok farklı veri SocialBrands algoritması tarafından incelendi ve en başarılı markalar belirlendi.

SocialBrands Top100 listesinde yer alan markaların tamamına BURADAN ulaşabiliriz…

İLGİLİ HABERLER