6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sosyal medyanın zirvesinde bu kez sürpriz bir marka var!
Haberler

Sosyal medyanın zirvesinde bu kez sürpriz bir marka var!

Nafizcan Önder
6 Nisan 2022
3 dk okuma

Dijitaldeki varlıklarını her geçen gün büyütmeye ve hedef kitlelerine sosyal medya kanalları üzerinden ulaşarak bağ kurmaya çalışan markalar birbirinden farklı kampanyalar, iletişim stratejileri ve yaratıcı içeriklerle rakiplerinden sıyrılarak öne çıkmaya gayret ediyor. Her ay binlerce markanın sosyal medya hesabı milyonlarca paylaşım yapıyor. Peki, bu kalabalıkta hangi marka ne kadar öne çıkıyor? Nisan ayını sosyal medyada en başarılı geçiren markalar hangileriydi? Yanıtlar BoomSonar’dan geliyor…

Sosyal medya takip platformu BoomSonar tarafından sunulan SocialBrands her ay Türkiye’nin en kapsamlı performans incelemesiyle bu soruyu yanıtlıyor. Markaların sosyal medya performansları; hayran sayısı, hayran artışı, ileti türleri, etkileşim ve etkileşim türleri gibi 30’dan fazla istatistiksel kriter doğrultusunda tamamen veriye dayalı olarak ölçümleniyor. 1-31 Mart döneminin değerlendirildiği SocialBrands Nisan Ayı Top100 Listesi’ne göre sosyal medyanın en başarılı markası Baykar oldu!

Zirvede sürpriz!

Savunma sanayisindeki teknolojisiyle sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çeken Baykar; Facebook, Twitter ve Instagram kanallarının tümünde sergilediği başarılı performansla SocialBrands Nisan Ayı Top100 Listesi’nin zirvesinde yer aldı.

Platformunda yer alan içerikler hakkında ürettiği eğlenceli iletilerle dikkat çeken, geçtiğimiz aylarda adeta SocialBrands Top100 Listesi’ne ambargo koyan Netflix bu kez listenin ikinci sırasında…

İlk üçteki diğer marka ise ürünleri hakkında tanıtıcı paylaşımları ve hediye çekilişleriyle öne çıkan Doğtaş oldu.

İşte SocialBrands Nisan Ayı Top100 Listesi’nin ilk 10’unda yer alan markalar

Sosyal medyanın zirvesinde bu kez sürpriz bir marka var!

Ayın öne çıkan özel gün iletişimi: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü

8 Mart Dünya Kadınlar Günü ve 18 Mart Çanakkale Zaferi bu yıl da yine markaların gündemindeydi.

Sosyal medyanın zirvesinde bu kez sürpriz bir marka var!

8 Mart Dünya Kadınlar Günü çalışmaları arasında Boyner Grup, #türkiyedekadınolmak etiketiyle yayına aldığı ve Erol Evgin’in “İşte Öyle Bir Şey” şarkısının eşlik ettiği toplumda her kesimden kadının yaşadığı korkuyu gözler önüne serdiği reklam filmiyle dikkat çekti.

Özel gün iletişimleriyle öne çıkan markalardan Kiğılı, mağazalarının vitrinlerini kadına yönelik şiddet haberleri içeren gazete sayfalarıyla kapladığı #Yeniliyoruz mesajı içeren filmiyle sosyal medya kullanıcılarının yoğun beğenisini topladı.

Ayrıca18 Mart Çanakkale Zaferi için SocialBrands değerlendirmesinde yer alan markalar tarafından 10 binden fazla içerik paylaşımı yapılırken, bu içerikler toplamda 1 milyon 212 bin etkileşim elde etti.

Türkiye İş Bankası, Çanakkale Savaşı için savaş anına dair yaptığı canlandırma ile sosyal medyada yüksek beğeni aldı.

Türk Hava Yolları, Çanakkale Savaşı şehitlerinin sevdiklerine yazdıkları mektuplardan kesitlere yer verdiği duygu yüklü reklam filmiyle öne çıktı.

Brandverse Awards geliyor!

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey, bu yıl daha kapsamlı bir ödül evreni olan Brandverse Awards çatısı altında gerçekleşiyor!

Markaların sosyal medya performansları tamamen istatistiksel olarak yarışmanın SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri bölümü altında değerlendiriliyor.

Yarışmanın başvuru gerektirmeyen bu bölümünde, 1 Nisan 2021 ile 1 Nisan 2022 arasındaki bir yıllık döneme ait SocialBrands puanları incelenerek sektörel olarak en başarılı markalar belirleniyor. Yarışmada ayrıca marka ve ajansların yıl boyunca gerçekleştirdikleri projeler ile 22 Nisan’a dek başvuru yapabilecekleri tüm kategoriler Sosyal Medya ve Dijital, Film, Medya, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Strateji, Marka Deneyimi ve Craft bölümleri altında yer alıyor.

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ve Brandverse Awards hakkında detaylı bilgi için tıklayın!

Sosyal medyanın Şubat ayı şampiyonlarını incelemek için tıklayın!

featured
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nintendo Switch 2, rekora koştu: Tüm zamanların en hızlı satılan konsolu oldu
Haberler
Nintendo Switch 2, rekora koştu: Tüm zamanların en hızlı satılan konsolu oldu
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Trump'ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Haberler
Trump’ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Marketing Türkiye
26 Mayıs 2025
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Araştırma
Ipsos, dünyanın empati haritasını yayımladı: Dünyada mülteci haklarına bakış nasıl şekilleniyor?
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Mayıs ayında kredi kartlarıyla 1,7 trilyon TL’lik harcama yapıldı
Haberler
Mayıs ayında kredi kartlarıyla 1,7 trilyon TL’lik harcama yapıldı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.