8 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sosyal medyanın zirvesinde bu kez sürpriz bir marka var!
Haberler

Sosyal medyanın zirvesinde bu kez sürpriz bir marka var!

Nafizcan Önder
6 Nisan 2022
3 dk okuma

Dijitaldeki varlıklarını her geçen gün büyütmeye ve hedef kitlelerine sosyal medya kanalları üzerinden ulaşarak bağ kurmaya çalışan markalar birbirinden farklı kampanyalar, iletişim stratejileri ve yaratıcı içeriklerle rakiplerinden sıyrılarak öne çıkmaya gayret ediyor. Her ay binlerce markanın sosyal medya hesabı milyonlarca paylaşım yapıyor. Peki, bu kalabalıkta hangi marka ne kadar öne çıkıyor? Nisan ayını sosyal medyada en başarılı geçiren markalar hangileriydi? Yanıtlar BoomSonar’dan geliyor…

Sosyal medya takip platformu BoomSonar tarafından sunulan SocialBrands her ay Türkiye’nin en kapsamlı performans incelemesiyle bu soruyu yanıtlıyor. Markaların sosyal medya performansları; hayran sayısı, hayran artışı, ileti türleri, etkileşim ve etkileşim türleri gibi 30’dan fazla istatistiksel kriter doğrultusunda tamamen veriye dayalı olarak ölçümleniyor. 1-31 Mart döneminin değerlendirildiği SocialBrands Nisan Ayı Top100 Listesi’ne göre sosyal medyanın en başarılı markası Baykar oldu!

Zirvede sürpriz!

Savunma sanayisindeki teknolojisiyle sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çeken Baykar; Facebook, Twitter ve Instagram kanallarının tümünde sergilediği başarılı performansla SocialBrands Nisan Ayı Top100 Listesi’nin zirvesinde yer aldı.

Platformunda yer alan içerikler hakkında ürettiği eğlenceli iletilerle dikkat çeken, geçtiğimiz aylarda adeta SocialBrands Top100 Listesi’ne ambargo koyan Netflix bu kez listenin ikinci sırasında…

İlk üçteki diğer marka ise ürünleri hakkında tanıtıcı paylaşımları ve hediye çekilişleriyle öne çıkan Doğtaş oldu.

İşte SocialBrands Nisan Ayı Top100 Listesi’nin ilk 10’unda yer alan markalar

Sosyal medyanın zirvesinde bu kez sürpriz bir marka var!

Ayın öne çıkan özel gün iletişimi: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü

8 Mart Dünya Kadınlar Günü ve 18 Mart Çanakkale Zaferi bu yıl da yine markaların gündemindeydi.

Sosyal medyanın zirvesinde bu kez sürpriz bir marka var!

8 Mart Dünya Kadınlar Günü çalışmaları arasında Boyner Grup, #türkiyedekadınolmak etiketiyle yayına aldığı ve Erol Evgin’in “İşte Öyle Bir Şey” şarkısının eşlik ettiği toplumda her kesimden kadının yaşadığı korkuyu gözler önüne serdiği reklam filmiyle dikkat çekti.

Özel gün iletişimleriyle öne çıkan markalardan Kiğılı, mağazalarının vitrinlerini kadına yönelik şiddet haberleri içeren gazete sayfalarıyla kapladığı #Yeniliyoruz mesajı içeren filmiyle sosyal medya kullanıcılarının yoğun beğenisini topladı.

Ayrıca18 Mart Çanakkale Zaferi için SocialBrands değerlendirmesinde yer alan markalar tarafından 10 binden fazla içerik paylaşımı yapılırken, bu içerikler toplamda 1 milyon 212 bin etkileşim elde etti.

Türkiye İş Bankası, Çanakkale Savaşı için savaş anına dair yaptığı canlandırma ile sosyal medyada yüksek beğeni aldı.

Türk Hava Yolları, Çanakkale Savaşı şehitlerinin sevdiklerine yazdıkları mektuplardan kesitlere yer verdiği duygu yüklü reklam filmiyle öne çıktı.

Brandverse Awards geliyor!

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey, bu yıl daha kapsamlı bir ödül evreni olan Brandverse Awards çatısı altında gerçekleşiyor!

Markaların sosyal medya performansları tamamen istatistiksel olarak yarışmanın SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri bölümü altında değerlendiriliyor.

Yarışmanın başvuru gerektirmeyen bu bölümünde, 1 Nisan 2021 ile 1 Nisan 2022 arasındaki bir yıllık döneme ait SocialBrands puanları incelenerek sektörel olarak en başarılı markalar belirleniyor. Yarışmada ayrıca marka ve ajansların yıl boyunca gerçekleştirdikleri projeler ile 22 Nisan’a dek başvuru yapabilecekleri tüm kategoriler Sosyal Medya ve Dijital, Film, Medya, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Strateji, Marka Deneyimi ve Craft bölümleri altında yer alıyor.

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ve Brandverse Awards hakkında detaylı bilgi için tıklayın!

Sosyal medyanın Şubat ayı şampiyonlarını incelemek için tıklayın!

featured
1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MMA Türkiye SMARTIES AWARDS’25 erken başvuruları 19 Eylül'de sona eriyor
Haberler
MMA Türkiye SMARTIES AWARDS’25 erken başvuruları 19 Eylül’de sona eriyor
Nafizcan Önder
4 Eylül 2025
Temu Türkiye'deki yeni iş ortaklarını duyurdu
Haberler
Temu Türkiye’deki yeni iş ortaklarını duyurdu
Sena Tufan
5 Eylül 2025
Mobil dünyanın en popüler “kötü amaçlı” uygulamaları…
Haberler
Mobil dünyanın en popüler “kötü amaçlı” uygulamaları…
Sena Tufan
14 Eylül 2025
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
Haberler
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
Nafizcan Önder
15 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.