25 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sosyal medyanın Şubat ayı şampiyonları belli oldu!
Haberler

Sosyal medyanın Şubat ayı şampiyonları belli oldu!

Nafizcan Önder
3 Mart 2022
3 dk okuma

Markalar, pazarlama ve iletişim stratejileri doğrultusunda tüketicilerine ulaşıp mesajlarını iletmek ve kitleleriyle aralarında güçlü bir ilişki oluşturmak için sosyal medyayı en iyi şekilde kullanmayı hedefliyor. Mecraların sunduğu avantajları kullanarak markalar ve ajansları etkili bir iletişim için her gün efor sarf ediyor. Öyle ki Türkiye’deki 49 binden fazla sosyal medya marka hesabı tarafından günde ortalama 67 bin sosyal medya iletisi ile yoğun bir iletişim sürdürülüyor, peki bu yoğun iletişim ortamında hangi markalar başarılarıyla öne çıkıyor? Yanıtlar SocialBrands’ten geliyor…

Netflix zirveyi yine kaptırmadı!

Sosyal medya iletişimindeki başarısını uzun süredir istikrarla sürdüren Netflix, SocialBrands Mart Ayı Top100 Listesi’nin en başarılı markası olarak zirvedeki yerini korurken; ürünlerine dair tanıtıcı paylaşımları ve takipçileri için düzenlediği kampanyalarla öne çıkan English Home listenin ikinci sırasında yer aldı. İlk üçteki diğer marka ise savunma sanayisindeki teknolojisiyle sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çeken Baykar oldu.

İşte SocialBrands Mart Ayı Top100 Listesi’nin ilk 10’unda yer alan markalar

Sosyal medyanın Şubat ayı şampiyonları belli oldu!

SocialBrands Mart Ayı Top100 Listesi’ni incelemek için tıklayın.

Mecra bazında öne çıkan içerikler

1-28 Şubat döneminde SocialBrands değerlendirmesinde yer alan marka içerikleri incelendiğinde Facebook, Twitter ve Instagram’da en yüksek etkileşim alan içerikler; Kelebek Mobilya, Netflix ve Dimes tarafından paylaşıldı.

Kelebek Mobilya, Facebook kanalında düzenlediği hediye çeki çekilişiyle 2.374 beğeni, 40.632 yorum ve 38 paylaşım elde etti.

Sosyal medyanın Şubat ayı şampiyonları belli oldu!

Twitter’da Netflix, son 2 yılın hızla geçmesine gönderme yaptığı 2019 yazılı bir çerçeveye yer verdiği paylaşımı ile 31 bin 500 beğeni ve bin 239 retweet ile ayın öne çıkan Twitter içeriği oldu. 

Aşamıyorum. pic.twitter.com/CLy2qJEHCU

— Netflix Türkiye (@netflixturkiye) February 12, 2022

Instagram kanalında ise Trendyol, Sevgililer Günü’ne özel düzenlediği kampanyayla 154 bin 180 beğeni ve 459 bin yorum elde etti.

Sosyal medyanın Şubat ayı şampiyonları belli oldu!

Ayın öne çıkan özel gün iletişimi: 14 Şubat Sevgililer Günü!

Her sene tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de yaygın bir şekilde kutlanan 14 Şubat Sevgililer Günü çiftler için olduğu kadar markalar için de özel. Markalar bu özel günü, hazırladıkları kampanya ve kutlama içeriklerini sosyal medya kanallarından takipçileriyle paylaşarak kutladılar. Yapılan değerlendirmeye göre Sevgililer Günü’ne özel 16.209 içerik toplamda 5 milyondan fazla etkileşim elde etti.

Sosyal medyanın Şubat ayı şampiyonları belli oldu!

Özel günlerde hediye seçimi için akla ilk gelen markalardan Boyner, Sevgililer Günü’ne özel hazırladığı “Her hediye güzel ama sevdiklerine kendi olma cesaretini vermek en güzeli” mottosu taşıyan reklam filmiyle sosyal medyada dikkat çekti.

İGA İstanbul Havalimanı, #ilkgünküsihir hashtagiyle paylaştığı reklam filminde her kavuşmada ilk günkü sihirle sevenlerin gününü kutlarken; Kelebek Mobilya, Nükhet Duru’nun “Aşık Oluyorum Eyvah” şarkısını seslendirdiği Almeda & Tolgahan Sayışman çiftinin rol aldığı romantik filmiyle beğeni toplandı.

İGA İstanbul Havalimanı – İlk Günkü Sihirle Sevenlerin Gününü Kutluyoruz 💕

https://www.youtube.com/watch?v=ZZ46M4k_rIQ&ab_channel=%C4%B0GAIstanbulAirport

Kelebek Mobilya #aşıkoluyorumeyvah

Araştırmanın Metodolojisi

Sosyal medyanın Şubat ayı şampiyonları belli oldu!

SocialBrands Mart Ayı Top100 Listesi için değerlendirme esnasında binlerce sosyal medya hesabı ve milyonlarca içerik mercek altına alındı. 1-28 Şubat döneminde markaların Facebook, Twitter ve Instagram kanallarındaki takipçi sayıları, büyümeleri, paylaştıkları iletiler ve elde ettikleri etkileşimler gibi birçok farklı veri SocialBrands algoritması tarafından incelenerek en başarılı markalar belirlendi.  

Ocak ayında sosyal medyayı en iyi hangi markalar kullandı?

featured SocialBrands Sosyal Medya
1 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
2 ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
3 Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
4 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
5 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Zincir marketlerde “pazar tatili” mutabakatı: Gözler Ticaret Bakanlığı’nda
Zincir marketlerde “pazar tatili” mutabakatı: Gözler Ticaret Bakanlığı’nda
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Deneyimle fark yaratanlar The TECH Summit 2025'in XCO Sahnesi'nde buluşuyor!
Haberler
Deneyimle fark yaratanlar The TECH Summit 2025’in XCO Sahnesi’nde buluşuyor!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Araştırma
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Sadece 19 adet üretilecek iPhone tanıtıldı: Fiyatı 500 bin TL...
Haberler
Sadece 19 adet üretilecek iPhone tanıtıldı: Fiyatı 500 bin TL…
Sena Tufan
3 hafta önce
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Haberler
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.