30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!

Nafizcan Önder
24 Temmuz 2025
3 dk okuma

Dijital içerik üretimi, günümüzde sadece görsel estetik ya da trendleri etmekten ibaret değil. Güven inşa eden, takipçileriyle organik bağlar kuran ve markalarla stratejik iş birliklerine imza atan influencer’lar, dijital ekosistemin gerçek kanaat önderleri haline geliyor. İşte bu dönüşümü yakından izlemek için Marketing Türkiye ve CreatorDen iş birliğiyle hazırlanan Influencer Rating Report, Haziran ayı verileriyle dijital dünyadaki en etkili isimlere ışık tutuyor.

Her ay olduğu gibi TikTok ve Instagram’da en yüksek etkileşim oranlarına ulaşan influencer’ların sıralandığı rapor, bu ay da dijital içerik üreticilerinin nabzını tutuyor. Mikro ve makro ölçekte içerik üreticilerinin erişim ve etkileşim gücünü yansıtan veriler, markalar için de önemli içgörüler sunuyor.

TikTok cephesinde Haziran ayının liderleri dikkat çekici bir çeşitlilik sunuyor. Güzellik kategorisinde Melike Saygın, eğlence kategorisinde Bilal Bacacı ve ünlü isimler arasında Baran Bölükbaşı, platformun en yüksek etkileşim oranlarına ulaşarak öne çıkan isimler oluyor.

Instagram tarafında ise mikro influencer’lar etkileyici performanslarıyla dikkat çekiyor. Lifestyle kategorisinde Doğan Akdeniz, güzellikte Gizem Karaman, yemek kategorisinde ise @veganolurken hesabıyla tanınan Başak Deniz, takipçileriyle kurdukları güçlü bağ sayesinde listenin üst sıralarında yer alıyor.

Makro influencer’lar arasında ise eğlence kategorisinde Simay Dal zirveye yerleşirken, anne-çocuk kategorisinde Asena Olgun istikrarlı performansını sürdürerek bir kez daha liderliğini koruyor. Güzellik kategorisinde ise Firuze Dal, etkileşim gücüyle dikkat çeken bir diğer isim oluyor.

Hem TikTok hem de Instagram listelerine girme başarısını gösteren tek isim olan Ceren Morova Özer (@cerennzi) ise ayın en dikkat çeken influencer’ı diyebiliriz…

İşte Haziran ayının etkileşimi en yüksek influencer’ları!

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!

Araştırmanın Metodolojisi

Marketing Türkiye adına CreatorDen’in gerçekleştirdiği “Influencer Rating Report” araştırmasında CreatorDen’in sahip olduğu geniş veri havuzu kullanılarak, 25 Mayıs 2025 – 25 Haziran 2025 tarihleri arasında Instagram ve TikTok platformlarında gerçekleştirilen içerik paylaşımları incelendi.

CreatorHub teknoloji sayesinde toplanan veriler, karşılaştırılabilir performans metriklerine dönüştürüldü. Bu analiz sürecinde, içerik üreticilerinin platform bazlı farklı performans kriterleri göz önünde bulunduruldu. Instagram için etkileşim oranı, beğeni ve yorum sayıları üzerinden; TikTok içinse beğeni, yorum ve paylaşım sayıları üzerinden hesaplama yapıldı. Instagram’da takipçi sayısı baz alınırken, TikTok’ta izlenme sayıları kullanıldı.

Çalışmaya dahil edilebilmek için içerik üreticilerinin belirtilen tarih aralığında en az üç paylaşım yapmış olmaları şartı arandı. Video izlenme oranları, içerik üreticisinin video paylaşması durumunda takipçi sayısına oranlanarak hesaplandı. “-“ şeklinde ifade edilen izlenme oranları, ilgili dönemde video paylaşımı yapılmadığını göstermektedir.

CTR (Click Through Rate) analizi kapsamında CreatorDen’in geçmiş dönemde iş birliği gerçekleştirdiği içerik üreticileri değerlendirildi ve bu veriler üzerinden kıyaslamalar yapıldı.

featured Influencer Rating Report
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
3 hafta önce
İki ikon bir arada: Coca-Cola × Converse Chuck 70 koleksiyonu
Haberler
İki ikon bir arada: Coca-Cola × Converse Chuck 70 koleksiyonu
Nafizcan Önder
2 hafta önce
MTM’den yapay zekâ destekli podcast: Hoop Bilgi yayında
Haberler
MTM’den yapay zekâ destekli podcast: Hoop Bilgi yayında
Nafizcan Önder
27 Ağustos 2025
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Haberler
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Sena Tufan
19 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.