20 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sosyal medya düzenlemesine birinci ağızdan açıklık getirildi!
Haberler

Sosyal medya düzenlemesine birinci ağızdan açıklık getirildi!

Marketing Türkiye
19 Ağustos 2021
1 dk okuma

TBMM Dijital Mecralar Komisyonu Başkanı Hüseyin Yayman, son dönemde sıklıkla gündeme gelen ve üzerinde çeşitli öngörülerde bulunulan sosyal medya düzenlemelerine ilişkin bir basın toplantısı düzenledi. Yeni yasa tasarısının içeriğine ilişkin önemli bilgiler veren Yayman açıklamasında; yasaklama, ceza düzenlemesi, sansür gibi durumların söz konusu olmadığının altını çizdi…

AK Parti’nin sosyal medya yasası üzerindeki çalışmaları sürerken TBMM Dijital Mecralar Komisyonu Başkanı, AK Parti Hatay Milletvekili Hüseyin Yayman yaptığı açıklamada sosyal medya düzenlemesinin bir yasaklama, sansür, ceza düzenlemesi olmayacağını söyledi.

TBMM’de yaptığı açıklamada, sosyal medya  şirketlerinin ulus devletleri ve demokrasileri tehdit eder hale geldiğini söyleyen Yayman, “Sosyal medyada ortaya çıkan yalan haber, dezenformasyon, itibar suikasti, ırkçılık, şiddet, nefret dili, demokrasileri tehdit eder hal kazanmıştır” dedi.

“Sosyal medya mahkemeleri üzerinde düşünülmesi gereken bir durum”

Sosyal ağların kendilerini hükümetler üstün görür hale geldiğini ve bu durumun kabul edilebilir bir durum olmadığını belirten Yayman, “Dünya, küresel dijital oligarklar tarafından bir dijital diktatörlüğe götürülmek istenmektedir. Sosyal ağların, demokrasileri tehdit etmesi, hukuk için tehdit oluşturması, mahkeme yerine geçerek sosyal medya mahkemesi kurulması, üzerinde düşünülmesi gereken bir durumdur” dedi.  

Yapılacak sosyal medya düzenlemesinin yeni yasama döneminde TBMM’nin öncelikli konularından olacağını söyleyen Yayman, “Çağdaş ülkelerde, Avrupa’da hangi uygulamalar varsa biz Türkiye’de de aynısının olmasını istiyoruz. Çağdaş normlara uygun düzenlemeyi iktidar muhalefet hep birlikte sağlayacağız” diye konuştu.

featured Hüseyin Yayman Sosyal Medya sosyal medya düzenlemesi
1 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
2 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
3 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
4 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
5 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Güncel Haberler
Türkiye'de "tırışkadan işler" gerçeği: Her 5 çalışandan 2'si işini "gereksiz" görüyor!
Türkiye’de “tırışkadan işler” gerçeği: Her 5 çalışandan 2’si işini “gereksiz” görüyor!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Ticaret Bakanlığı'ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Ticaret Bakanlığı’ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

MediaMarkt, Yandex Navi kampanyasıyla görünürlüğünü zirveye taşıdı
Haberler
MediaMarkt, Yandex Navi kampanyasıyla görünürlüğünü zirveye taşıdı
Advertorial
2 hafta önce
AÇEV, bir kez daha çocuklar için kıtaları aşmaya hazırlanıyor
Haberler
AÇEV, bir kez daha çocuklar için kıtaları aşmaya hazırlanıyor
İrem Alimoğlu
10 Temmuz 2025
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Haberler
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
Nafizcan Önder
29 Haziran 2025
Yiyecek içecek markaları neden "lip balm" çıkarıyor?
Haberler
Yiyecek içecek markaları neden “lip balm” çıkarıyor?
Sena Tufan
12 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.