3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
‘‘Social Media Awards Turkey” için Başvurular Başladı!
Haberler

‘‘Social Media Awards Turkey” için Başvurular Başladı!

Marketing Türkiye
20 Nisan 2017
2 dk okuma

Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek yarışma “Social Media Awards Turkey” başvuruları başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçen proje 1 Nisan 2016 – 31 Mart tarihleri arasında yayınlamış en başarılı sosyal medya çalışmalarını ödüllendirecek.

Social Media Awards Turkey ödüllendirme sistemi iki bölümden oluşuyor; Jüri Ödülleri ve SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri. Jüri ödülleri, kategorilere başvuru yapan çalışmalar arasından kapsamlı kriterlerle değerlendirilerek verilecek. 19 Nisan Perşembe günü başlayan kategori başvuruları 11 Mayıs Cuma günü saat 23:59’e kadar devam edecek.

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’ne ise 50’e yakın farklı sektörlerden markaların geçmişe dönük performanslarının analitik olarak sıralanmasıyla belirlendiği için başvuru kabul edilmiyor. Veriler ve sıralama ise BoomSonar’ın “Sosyal Medya Marka Endeksi” SocialBrands’in 30’dan fazla kriterden oluşan benzersiz algoritmasından geliyor.

SMALOGOBaşvuru Kategorileri Açıklandı

Sosyal Medya Kampanyası
Sosyal medyayı merkez alan kampanyaların yarıştığı bu kategoriye Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube başta olmak üzere tüm sosyal medya kanallarında gerçekleştirilen kampanyalar katılabilir.

Gerçek Zamanlı Kampanya
Gündemdeki olaylara ilişkin hazırlanan yaratıcı kampanyalar ve sosyal medya paylaşımlarının yarıştığı Gerçek Zamanlı Kampanya kategorisi, markaların sosyal medyada hızlı ve doğru karar alma başarılarını değerlendirir.

Özel Gün Kampanyası
Sosyal medyada önemli günlere ilişkin hazırlanan en başarılı kampanyaları, içerikleri ve çalışmaları değerlendiren bu kategoriye Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube başta olmak bir veya birden fazla sosyal medya kanalında özel günlerle ilgili gerçekleştirilen tüm projeler katılabilir.

Mikrosite Kampanyası
Marka, ürün, hizmet veya özel günler kapsamında hazırlanan kampanyalarda sosyal medyayı en etkin ve yaratıcı şekilde kullanan mikrositelerin değerlendirildiği kategoridir.

Kurumsal Blog
Markalar tarafından kurumsal iletişim ve/veya pazarlama iletişimi amacıyla oluşturulan veya kurumun yer aldığı sektörle ilgili belirli bir tema üzerine kurgulanan bloglar bu kategoriye katılabilir.

Fikir Önderi Kampanyası
Markalar tarafından sosyal medyada fikir önderi, uzman veya yüksek etki sahibi kullanıcılarla beraber gerçekleştirilen, marka mesajının hedef kitleye etkili şekilde ulaştırıldığı çalışma ve kampanyalar bu kategoriye katılabilir.

Veriden Esinlenen Yaratıcılık
Veriyi yaratıcı ve etkili şekilde kullanarak marka başarısını arttırmayı hedeflemiş olan, veri temelli tüm sosyal medya kampanyaları bu kategoride yer alabilir.

Online Reklam ve Viral Video
Sosyal medyada online reklam ve/veya viral video olarak hazırlanan, kullanıcılar tarafından yoğun şekilde izlenen ve paylaşılan tüm video içerikler bu kategoride yer alabilir.

Sosyal CRM Yönetimi
Sosyal medyayı kullanarak müşteri ilişkilerini yöneten markaların değerlendirildiği bu kategoride, sosyal ağların sunduğu çift yönlü iletişim olanaklarını değerlendiren markaların yıl boyunca uyguladıkları Sosyal CRM stratejileri incelenir.

Topluluk Yönetimi
Sosyal medyada hayran topluluğunu en iyi yöneten, takipçi kitlesi ile güçlü iletişim kuran ve marka elçileri ile çift yönlü ilişkiler yöneten tüm marka iletişim stratejileri bu kategoride değerlendirilir.

Online – Offline Entegrasyonu
Hem sosyal medyada, hem de offline kanallarda bütünleşik yürütülen tüm çalışmalar bu kategoride yer alabilir.

Medyada Sosyal Medya Kullanımı
Dizi, film, program gibi yapımlar, gazete ve televizyon gibi konvansiyonel medya kurumlarının, 1 Nisan 2016 – 31 Mart 2017 dönemindeki başarılı ve/veya yaratıcı sosyal medya proje ve kampanyaları bu kategoride yer alabilir.

Sosyal Sorumluluk İletişimi
Doğrudan sosyal medya üzerinden kurgulanan veya sosyal medyaya uyarlanan yaratıcı ve/veya etkili sosyal sorumluluk projeleri bu kategoride yer alabilir.

Medya Satın Alma
Bu kategoride sosyal medya reklamcılığının en başarılı ve/veya yaratıcı örnekleri değerlendirilir.

Erken başvuru ve kategorilerle ilgili detaylara www.socialmediaawardsturkey.com ‘dan ulaşabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
3 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
4 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
5 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
Güncel Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"LEGO ödeneği" yan hak oldu!
Haberler
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Sena Tufan
3 hafta önce
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
Haberler
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Sena Tufan
2 hafta önce
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
Haberler
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
İrem Alimoğlu
5 gün önce
Yeni dünyanın enerji canavarları: Yapay zeka ve veri merkezleri!
Haberler
Yeni dünyanın enerji canavarları: Yapay zeka ve veri merkezleri!
Nafizcan Önder
31 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.