Smirnoff, “Gece Benim” diyor

Marko Lovric, Ferdando Lopez, Diana Brigit Zeller ve Sarsha Maltas  gibi isimleri bir araya getiren Smirnoff, Türkiye’ye özgü yeni bir kampanya gerçekleştirdi. “Gece Benim” söylemi ile geceyi ve gece hayatını seven tüketicileri sahiplenen kampanyanın amacı ise “Gece Benim” söylemi ile insanlara, gecenin kontrolünü ele geçirmeleri için gereken özgürlüğü, cesareti ve ilhamı vermek. Peki “geceyi” sahiplene marka nasıl bir içgörüyle yola çıktı ve kampanya kapsamında neler yapacak? Mey İçki Votka-Likör-Cin-Rom-Tekila kategorisi Pazarlama Müdürü Zeliha Şener, Marketing Türkiye TV’ye anlattı…

Bu haberin videosunu Marketing Türkiye TV’den izlemek için tıklayınız.

İLGİLİ HABERLER