SMG’ye Cannes Lions’da “Yılın Medya Ajansı Ağı” ödülü
Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Starcom MediaVest Group, “Yılın Medya Ajansı Ağı” ödülüne layık görüldü. SMG, bu yılki maratonda tüm kategorilerde 120 finalist çıkartıp 34 ödül kazandı.
Media Lions kategorisinde 14 finalist, 9 bronz ve 3 gümüşlük performansı, SMG’ye “Yılın Media Ajansı Ağı” ödülünü getirdi.
Ödüller; Effie Index tarafından New York’ta düzenlenen Kuzey Amerika Effie Ödülleri Galası’nda elde edilen “En Efektif Ajans ve En Efektif Ajans Ağı” ile birlikte Publicis Group’un kazandığı “En Efektif Holding” ödüllerinin ardından geldi. SMG ayrıca Nisan ayında Roma’da düzenlenen Festival of Media Global Awards’ da üst üste ikinci kez “Yılın Ajans Ağı” ödülüne de layık görülmüştü.
Starcom MediaVest Group’un global CEO’su Laura Desmond yaptığı açıklamada, “SMG’nin tüm dünyada müşterileri için ürettiği işlerden daha fazla gurur duyamazdım” dedi. Daha önce elde ettikleri ödüllerden sonra Cannes Lions’da “Yılın Medya Ağı Ödülü”nü de kazanmalarından duyduları mutluluğu ifade eden Desmond, şöyle devam ettİ. “Müşterilerimiz için ürettiğimiz işler, yaratıcılıktan esinlenir ve verilerle desteklenir; ki bu kombinasyon sektörde açıkça fark yaratır. Müşterilerimiz için bu kampanyaları yaratabildiğimiz ve bunun için sarfettiğimiz efor ve tutku Cannes’da kabul gördüğü için heyecanlıyız.”