9 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Siyasal iletişim kampanyaları, oyların % 19’unu direkt etkiliyor
Haberler

Siyasal iletişim kampanyaları, oyların % 19’unu direkt etkiliyor

Marketing Türkiye
6 Mayıs 2015
1 dk okuma

CHP iktidar olursa asgari ücreti 1.500 lira, HDP ise 1.800 lira olarak belirleyeceklerini duyurdu. Hâlihazırda iktidarda bulunan AK Parti, “Daima Adalet Daima Kalkınma” sloganıyla istikrar vurgusunu artırırken, MHP’nin de seçim vaatleri gün yüzüne çıktı. 7 Haziran Genel Seçimleri’ne giderken yine öncekilerde olduğu gibi “tarihin en kritik seçimi” yorumları yapılıyor. Bu seçim sadece partiler arasında geçmiyor, aynı zamanda partilerin seçim kampanyalarını hazırlayan profesyonel ekipler de yarışın en önemli parçaları…

Sektörde yanıtı merak edilen soru ise şu: “Seçim kampanyaları seçmen üzerinde ne denli etkili oluyor? Marketing Türkiye bu kritik sorunun yanıtını bulmak için 1 Mayıs sayısında kapsamlı bir çalışmaya imza attı. Xsights Araştırma ve Danışmanlık şirketi Marketing Türkiye için “Siyasal İletişim Araştırması”nı çalıştı, Somera, “Partilerin ve Parti Liderlerinin Sosyal Medya Analizi”ni yaptı… Brandseers ise kapsamlı bir analizle partilerin kampanya, logo, slogan ve strateji­lerini inceledi.

Xsights Araştırma ve Danışmanlık’ın, 7 Haziran Türkiye Genel Seçimleri öncesi vatandaşların siyasal tutumunu ölçmek için 6-10 Nisan 2015 tarihleri arasında online olarak gerçekleştirdiği anket çalışma­sının sonuçları bir hayli çarpıcı… “Siyasal İletişim Araş­tırması”na Türkiye’yi temsilen İBBS 1 seviyesindeki bölgelerden toplam 550 kişi katıldı. Görüşmeciler ya­rısı kadın, yarısı ise erkeklerden oluşurken, yaş ortala­ması 37,6 olarak saptandı.

Araştırma kapsamında seçmenlere seçim günündeki tercihlerini nelerin belirledikleri sorgulandı. Verilen cevaplar doğrultusunda oy pusulasındaki sonuçla­rı yüzde 48 partiyle ilgili özelliklerin, yüzde 17 kişisel alışkanlıkların, yüzde 16 sosyal çevre ve aile etkisinin, yüzde 19 ise yürütülen seçim kampanyalarının etkile­diğini belirtiyor.

Araştırmanın detayları 1 Mayıs tarihli Marketing Türkiye’de…  

1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
4 Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Yapay zeka Grok'a erişim engeli getirildi
Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Haberler
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
Marketing Türkiye
2 hafta önce
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Haberler
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Nafizcan Önder
6 gün önce
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Haberler
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Sena Tufan
7 gün önce
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Haberler
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.