Şirketlerin müzik mesaisinde final!
Sadece şirket çalışanlarından oluşan grupların yarıştığı ve organizasyonunu HY Tanıtım ve BG İletişim’in gerçekleştirdiği “Ballantine’s ile Sahne Şirketlerin” müzik yarışmasında büyük finali 9 Mart 2013 Cumartesi gecesi garajistanbul’da gerçekleşti.
Bu yıl üçüncüsü düzenlenen organizasyonda, 4 hafta boyunca, 30 şirket orkestrası yarıştı. Gruplar 9 Mart Cumartesi gecesi son kez jürinin karşısına çıktılar. Finale kalan, Doğuş Oto, Microsoft, Kaya Grubu, 3M, Turkcell, TTNET, Polimeks ve Yemek Sepeti şirketlerinin orkestraları arasında Turkcell’in Celloband grubu birinciliği kazanarak büyük ödülün sahibi oldu.
Ballantine’s Sahne Şirketlerin organizasyonuna, başladığı 2011 senesinden beri 3 yıldır katılan Turkcell’in ‘Celloband’ grubu birinciliğin mutluluğunu yaşarken; etkinliğin her sene daha fazla ilgi gördüğünü ve artık şirket müzik grupları içinde en önemli referans haline geldiğini ifade etti. “Şirketimiz iyi müzik yapabilmemiz için bize tüm imkanları sağlıyor. Böylece hem iş, hem sosyal hayatımızda önemli motivasyon yaşıyoruz. Sonuçlar açıklandıktan sonra pazar sabah erken bir saatte CEO’muz Süreyya Ciliv’den tebrik mesajı aldık. Çok mutlu olduk, gurur duyduk” diyen grup üyeleri “ilk yıllarda sadece şirket içi aktivitelerde çalarken artık bar programı ve özel konserlere de çıkıyoruz, dinleyenlere güzel müzik dinletebiliyorsak, kulaklarda hoş bir seda bırakabiliyorsak ne mutlu bize” şeklinde konuştu.
Büyük ödülün sahibi Turkcell önce İngiltere Muse konserine gidecek!
Bu yıl yarışmanın büyük ödülü olarak Celloband’i müziğin ve viskinin anavatanına bir seyahat bekliyor. Ballantine’s tarafından verilen ödül ile grup üyeleri önce İngiltere’nin başkenti Londra’ya uçarak, Dünyaca ünlü İngiliz rock grubu Muse konserinde keyifli bir gece geçirecek. Sonrasında viskinin anavatanı olan İskoçya’ya Ballantine’s’ın damıtımevini ziyaret edecek. Burada viski tadım eğitimi alacak. Tüm grup üyelerini kapsayacak bu seyahat ile Turkcell’in Celloband grubu üyeleri, viski üretiminin tüm aşamalarını yerinde inceleme ve öğrenme şansına sahip olacaklar.
Binlerce beyaz yakalı mesai arkadaşlarını destekledi!
Birbirinden başarılı performanslar sergileyen 8 grubun sahne aldığı final gecesinde, iş arkadaşlarını desteklemek için garajistanbul’u dolduran binin üzerinde beyaz yakalı, Metro FM’in başarılı DJ’i Bertan Horasan’ın sunumu ile SMS’ler ile yapılan puanlama sırasında eğlenceli anlar yaşadı.
Yarışmada 4 hafta boyunca, 30 şirket orkestrası sahne aldı!
Yarışmada 4 hafta boyunca, 30 şirket grubu sahne aldı. Kaya Grubu, Yemek Sepeti, Garanti Teknoloji, Baba Girişim, Ford Otosan, Marsh, Microsoft, Pozitif, Watsons, itaconsultancy, Doğuş Oto, Şişecam, Polimeks, Hürriyet, Abank, Netaş, Triodor, TTNet, Anadolubank, Tüpraş, vivaKi Türkiye, TEI, Jotun, GfK, Ericsson, Turkcell, Backup, 3M, Nestle, Eczacıbaşı gibi Türkiye’nin en önemli şirketlerin müzik grupları yarıştı.
NEV’den Profesyoneller Orkestrası ile özel konser!
Besteci, Söz Yazarı, Prodüktör ve Aranjör olarak defalarca Türkiye’nin en beğenilen Erkek Rock Şarkıcısı seçilen Nev bu yıl Ballantine’s ile Sahne Şirketlerin’de Jüri Başkanı olarak yer aldı. Son olarak, “Bir Nev’i Alaturka” albümü ile Altın Kelebek En İyi Erkek Sanatçı Ödülü ve Kral TV Özel Ödülüne layık görülen Nev, yarışmayla ilgili duygularını, “Özellikle bir dönem içlerinden biri olduğum iş hayatından arkadaşların yarışma heyecanı içerisinde, onlara katkıda bulunabilmek ve heyecanlarını paylaşabilmek adına bu organizasyonda bulunmak bana ayrıca keyif ve mutluluk verdi.” diyerek dile getirdi.
Nev’in yarışmacılar arasından seçtiği beyaz yakalı müzisyenlerden oluşan “Ballantine’s Profesyoneller Orkestrası”, final gecesinde Nev yönetiminde özel bir konser vererek izleyicilerin beğenisini topladı. Yarışmada, Feyyaz Kuruş, yapımcı ve aranjör Emre Irmak, Spectrum Medya Genel Müdür Yardımcısı Yalçın Birol gibi müzik dünyasının önemli isimleri jüri kadrosunu oluşturdu.
“Şirketler arası rekabeti eğlenceli bir boyuta taşıyoruz.”
Ana sponsor Ballantine’s ve organizasyon sahibi HY Tanıtım&BG İletişim yetkilileri “Şirketler artık çalışanlarının motivasyonunu arttıran ve “biz” kültürünü yaygınlaştıran etkinlikleri seçiyor. Biz de bu yarışma ile şirketler arası rekabeti eğlenceli bir boyuta taşıyoruz. İş dünyası profesyonelleri arasında takım ruhunu ateşlemek amacıyla bu yıl üçüncüsünü düzenlediğimiz yarışmada, Türkiye’nin en büyük şirket gruplarını ağırladık ve birbirinden başarılı performanslar izledik. Bu yıl da 4 hafta boyunca, garajistanbul’da iş dünyası resmiyeti yerini eğlencenin yükselen sesine bıraktı. Şirket çalışanları iş arkadaşlarını sahnede şarkı söylerken ya da yöneticilerini gitar solosu yaparken görebildi.” diyerek bu tür etkinlikleri her yıl daha da güçlendirerek düzenlemeyi sürdüreceklerini belirttiler.