27 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Şirketler, müşteri deneyiminde CHAMPS ile zirveye çıkıyor
Haberler

Şirketler, müşteri deneyiminde CHAMPS ile zirveye çıkıyor

Advertorial
12 Temmuz 2024
3 dk okuma

Bir şirket için en önemli parametrelerden olan müşteri deneyimi, CHAMPS sayesinde üst düzeye çıkıyor. CHAMPS vasıtasıyla birçok projede bağımsız çalışanlar, geçmiş tecrübelerini ve edindikleri yetenekleri beraber çalıştıkları markanın en iyi müşteri deneyimini elde edebilmesi için kullanıyor. 18.000’den fazla bağımsız çalışanı bulunan CHAMPS; müşteri deneyiminin yaşanabileceği birçok alanda, 13’den fazla dilde markalara destek veriyor.

1980’lerde Visicalc, Lotus 1-2-3 programları ve sonrasında Excel programı çıktığında, muhasebe veri giriş elemanı ihtiyacını yüzde 44 kadar düşürdü. Ancak finanstan anlayan ve yönetici yeteneklerine sahip muhasebeci, finans müdürü ve analist ihtiyacı 4 kat arttı*. Teknolojik verimlilik, belirli bir prosesin birim çıktı başına olan maliyetini azalttığında, genel çıktıdaki artışı karşılamak için bu kaynaklara olan talebi sürekli olarak artırdı. Örneğin; 1871’de İngiltere ve Galler’de 9.832 muhasebeci varken, son 140 yılda sayı 20 kat arttı ve 215.678’e ulaştı.

Şirketler, müşteri deneyiminde CHAMPS ile zirveye çıkıyor

Jevons Paradoksu yeni bir bakış açısı kazandırdı

1865’de İngiliz ekonomist William Stanley Jevons, teknolojik gelişmeler paralelinde kömürün daha verimli kullanılabildiğini ve değişik endüstrilerdeki kullanımı dolayısıyla tüketiminin arttığını fark etti. Daha sonra Jevons Paradoksu olarak adlandırılan bu yaklaşım sayesinde, kömürün daha verimli kullanılmasının beklenenin aksine daha fazla alanda ve daha çok tüketilmesine yol açtığı gözlendi. Bu sebeple Jevons Paradoksu’na Rebound Effect de deniliyor.

Yeni iş kategorileri ortaya çıkacak

Dünya Ekonomik Forumu (WEF), 2025 yılına kadar teknolojinin yok ettiğinden en az 12 milyon daha fazla iş yaratacağını tahmin ediyor. Bu da uzun vadede, otomasyonun olumlu etkisinin toplum için çok daha net hissedileceğine dair bir işaret veriyor. Çok gündemde olan AI konusunu ele alacak olursak; WEF, 2030 ortalarına kadar AI’ın işlerin yüzde 30’unu, çalışanların yüzde 44’ünün yerini alacağını tahmin ediyor. Accenture’ın yakın zamanda yayınladığı bir rapora göre, AI kaynaklı olarak yeni iş kategorileri ortaya çıkacak. Bu işler “trainers” (AI’ı eğitecek kişiler), “explainers” (AI’ın çıkarımlarının müşterilerin anlayacağı şekle dönüştürmekle görevli kişiler), “sustainers” (AI sistemlerinin performanslarını gözlemleyip raporlayacak, etik standartlara uyumluluğunu sorgulayacak kişiler) olacak. Ayrıca AI konusunda eğitim verecek kişiler de olacak.

“Yetenek”e ihtiyaç her geçen gün daha çok artacak

Yeni teknolojiler mevcut işleri kolaylaştırırken, o işleri yapanların kendilerini geliştirmelerine ve başka işleri öğrenmelerine (re-skilling) ya da o işi daha iyi yapabilecek yeteneklerini geliştirmelerine (up-skilling) sebep oluyor.

Günümüzde basit gibi görünen ve genelde “ilk iş” tecrübesinin edinildiği bazı işler bile, en azından tüm iş hayatı boyunca gerekli olacak iletişim yeteneği, empati, sorun çözme yeteneği, analitik düşünme gibi bazı yeteneklerin olmasını gerektiriyor.

CHAMPS, en iyi müşteri deneyiminin elde edilmesinde kilit rol oynuyor

Müşteri deneyimi; markanın yaptığı ürün ve reklam, temas ettiği mağaza temsilcisi, telefon destek elemanı veya sosyal medya iletişimi gibi birçok alandan oluşuyor.

CHAMPS vasıtasıyla farklı birçok projede çalışan bağımsız çalışanlar, geçmiş tecrübelerini ve edindikleri yetenekleri, beraber çalıştıkları markanın en iyi müşteri deneyimini elde edebilmesi için kullanıyorlar. İstenilen gün ve saatlerde çalışabilme imkanının sağladığı esneklik ve özgürlük, bağımsız çalışanların işlerine tutunabilmek için daha odaklı çalışmasına ve dolayısıyla performanslarının 9.00- 17.00 mesai yapan bir çalışana göre çok daha yüksek olmasına sebep oluyor. Bu da çalıştıkları şirketlere, müşteri deneyimi alanında üst düzey bir memnuniyet getiriyor.

CHAMPS, markalara birçok alanda 13’den fazla dil desteği veriyor

18.000’den fazla bağımsız çalışanı bünyesinde bulunduran CHAMPS; telefon, chat, video desteği, teknik destek, telefonda satış, pazarlama, sosyal medya iletişimi gibi müşteri deneyiminin yaşanabileceği birçok alanda, 13’den fazla dilde markalara hizmet verebiliyor. Yurt dışı pazarlara açılmış bir marka olan CHAMPS, oradaki deneyimini de Türkiye’den sağlayabiliyor.

Champs featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 CEO'lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
CEO’lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
5 İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
Güncel Haberler
The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi'nde şekillenecek
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi’nde şekillenecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
Araştırma dünyasının en iyileri 13. Baykuş Ödülleri'nde buluştu!
Haberler
Araştırma dünyasının en iyileri 13. Baykuş Ödülleri’nde buluştu!
Marketing Türkiye
8 Eylül 2025
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Haberler
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Marketing Türkiye
8 Ekim 2025
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye'den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Haberler
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Nafizcan Önder
1 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.