13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sir Martin Sorrell: Türkiye’ye güvenimiz tam
Haberler

Sir Martin Sorrell: Türkiye’ye güvenimiz tam

Marketing Türkiye
8 Ağustos 2016
2 dk okuma

Çatısı altında Ogilvy, Grey, JWT, Y&R, Kantar Media, GroupM, Hill&Knowlton Strategies gibi farklı disiplinlerdeki köklü şirketleri barındıran WPP’nin CEO’su Sir Martin Sorrell, Türkiye’nin önde gelen bağımsız dijital ajanslarından WANDA Digital’ın çoğunluk hissesinin satın alınmasıyla ilgili yaptığı açıklamada, “Bu yatırım, WPP’nin, Türkiye ile ilgili taahhüdünü ve Türkiye ekonomisinin geleceğine olan güvenimizi yansıtmaktadır” dedi.

Dünyanın en büyük iletişim grubu WPP, Türkiye’nin potansiyeline ve ekonomisine olan güvenini önemli bir satın alma gerçekleştirerek ortaya koydu. WPP, bünyesindeki J. Walter Thompson Company aracılığıyla, Türkiye’nin önde gelen bağımsız dijital ajanslarından WANDA Digital’ın çoğunluk hissesini satın alarak, önemli bir yatırıma da imza attı.

Türkiye’ye olan inancımız devam ediyor

Uluslararası arenada 3 bin ofise ve 180 bin çalışana sahip olan WPP’nin Ceo’su Martin Sorrell, ‘Türkiye’ye güvenimiz tam’ mesajı verdi. Sir Martin Sorrell, “Bu yatırım, WPP’nin, Türkiye ile ilgili taahhüdünü ve Türkiye ekonomisinin geleceğine olan güvenimizi yansıtmaktadır” dedi. Türkiye’nin hızla büyüyen bir pazar olduğunu belirten Sir Martin Sorrell, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Türkiye’de geçen yıl yüzde 3 gibi bir büyüme gerçekleşmiş, bu yıl yüzde 4’e çıkabileceği söyleniyor. Yani dünya ekonomisi hızında, hatta bazen daha hızlı büyüme kaydediyor. Dünya ekonomisi geçtiğimiz yıl yüzde 3-3,5 kadar büyüdü ve bu yıl da benzer bir tablo var gibi görünüyor. WPP’nin strateji penceresinden bakarsak, Türkiye çok önemli bir ülke. Türkiye’ye olan inancımızı ve güvenimizi sürdüreceğiz.”

Satın alma ile ilgili konuşan WPP Türkiye Ülke Müdürü Demet İkiler ise “WPP Türkiye olarak Wanda’nın aramıza  katılmasıyla daha da güçlendik. Stratejimiz Türkiye pazarındaki yetenek ve uzmanlıkları ailemize katmaya devam ederek büyümek ve müşterilerimizin işlerine değer katacak işler üretmek. Biz uluslararası bir grup olabiliriz ama Türkiye pazarında, Türk DNA’sını da içimizde çok net bir şekilde barındırarak var olmak istiyoruz. Bu nedenle Türk markalarında büyümeye öncelik veriyoruz. Ülkemize olan inancımız eksilmeden devam ediyor” dedi.

Bu arada, WPP’nin yatırım yaptığı, 2006’da kurulan ve İstanbul’da yaklaşık 80 çalışanı bulunan WANDA Digital’ın müşterileri arasında; Nestle, Turkcell, Ülker ve Unilever yer alıyor. WANDA, reklam kampanyaları, sosyal medya, platform geliştirme, UX dizayn, data, oyun ve uygulamaların da aralarında bulunduğu bir dizi hizmet sunuyor. Reklam ajansları, medya planlama ve satın alma şirketleri, araştırma, dijital, sosyal, mobil ajanslar, halka ilişkiler şirketleri, marka danışmanlıkları gibi farklı kollardan oluşan WPP’nin, Türkiye’de 23 şirketi bulunuyor.

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
5 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Vine efsanesi geri dönüyor: "DiVine"
Haberler
Vine efsanesi geri dönüyor: “DiVine”
Nafizcan Önder
4 hafta önce
The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Haberler
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Sena Tufan
16 Ekim 2025
Gençlik ve aşkın dijital hali: "Dating apps"
Haberler
Gençlik ve aşkın dijital hali: “Dating apps”
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Ad Net Zero Türkiye, "Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi"ni tanıttı
Haberler
Ad Net Zero Türkiye, “Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi”ni tanıttı
Sena Tufan
7 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.