
Similac ve Vitasure markalarını Zarakol İletişim’e emanet
Similac ve takviye edici gıda markası Vitasure, iletişim danışmanlığı hizmeti almak üzere Zarakol İletişim ile anlaştı.
Zarakol İletişim, Similac ve Vitasure markalarına; pazarlama iletişimi, gündem ve konu yönetimi, konvansiyonel ve sosyal medya ilişkileri, sponsorluk projelerinin yönetilmesi gibi konularda stratejik iletişim danışmanlığı ve uygulama hizmeti sunacak.
Similac Hakkında:
Abbott’un tecrübesi ile geliştirilen Similac, doğumdan itibaren anne sütü ile beslenemeyen bebeklerin büyüme ve gelişim ihtiyaçlarına göre formüle edilmiş bir bebek maması markası.
Similac’ın ürün gamında prematüre bebekler için ve 0-6 ay arası bebekler için farklı ürünler bulunuyor. Altıncı aydan itibaren kullanılan devam sütü Similac 2 ve bir yaşından itibaren kullanılan devam sütü Similac 3 markanın diğer ürünleri.
Vitasure Hakkında:
Vitasure takviye edici bir gıda ürünü. Her bir bardak Vitasure içinde doymamış yağ asitleri (Omega 3), probiyotikler ile 14 Vitamin ve 14 Mineral bulunuyor. Gluten içermeyen VitaSure yemeklerle ve yemek aralarında kullanılabiliyor