30 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi
Haberler

Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

Marketing Türkiye
11 Mayıs 2020
2 dk okuma

Akademetre araştırma şirketi tarafından gerçekleştirilen bir dizi araştırma Koronavirüs sürecinde adaptasyon anlamında tüketicilerin geliştirdiği davranışlara da ışık tutuyor. Araştırmalardan çıkan sonuçlar oldukça ilginç:

    • Koronavirüs salgını döneminde duş alma sıklığı yüzde 4,1 arttı.

    • Her 5 kişiden 4’ü Koronavirüs döneminde el yıkama alışkanlığının arttığını belirtiyor.

    • Dışarıda giyilen çamaşırların yıkanma sıklığı yaklaşık yüzde 36 oranında arttı.

    • Ev temizliği yapma sıklığının Koronavirüs döneminde yüzde 46 oranında arttığı tespit edildi.Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

    • Koronavirüs döneminde market alışverişi sıklığında yüzde 52 oranında azalma meydana geldiği.

    • Salgın sürecinde online market alışverişi sıklığı yaklaşık yüzde 40 arttı.Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

 

  • Koronavirüs döneminde evde hazırlanan ürünlerin tüketimi arttı.Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

  • Koronavirüs sürecinde “ambalajlı bal-reçel-helva”, “çiğ sebze”, tüketimi en fazla azalan yiyecek-içecekler arasında.

  • Bu dönemde “simit” en fazla özlenen yiyecek olurken “(dışarıda tüketilen) kahve çeşitleri” de en fazla özlenen içecekler olarak öne çıkıyor.

Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

  • Koronavirüs döneminde “ev yapımı unlu mamuller” tüketimi en fazla artan ürün. Tüketimi en fazla artan ürünler arasında meyve, çay ve pişmiş sebzeler de yer alıyor.

Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
Türkiye'de beklenen yaşam süresi uzadı: Kadınlar, erkeklerden daha uzun yaşıyor
Türkiye’de beklenen yaşam süresi uzadı: Kadınlar, erkeklerden daha uzun yaşıyor
Dijital çağın sürpriz yumurtası "Blind Box"
Dijital çağın sürpriz yumurtası “Blind Box”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yüksek protein çılgınlığı büyüyor!  
Haberler
Yüksek protein çılgınlığı büyüyor!  
Marketing Türkiye
17 Mayıs 2025
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Haberler
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Marketing Türkiye
4 Haziran 2025
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Haberler
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
İrem Alimoğlu
26 Mayıs 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.