17 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Selocan'lar gitti şimdi Teknocan zamanı!
Haberler

Selocan’lar gitti şimdi Teknocan zamanı!

Nafizcan Önder
3 Ekim 2024
2 dk okuma

Turkcell, 30’uncu yılında teknoloji çağını simgeleyen yeni bir kahramana kavuşuyor. Adana’da gerçekleşen TEKNOFEST’te dün ilk kez tanıtılan “Teknocan”, Turkcell’in bir telekom operatöründen teknoloji markasına evrilme öyküsünü ve dijital dünyada üstlendiği yeni rolü simgeliyor.  

Türkiye, 2000 yılında Turkcell’in genç ve dinamik kimliğini sembolize eden Selocan’la, 2010’lu yıllarda ise Turkcell’in müşterileri ile kurduğu bağı ve sosyal yönünü vurgulayan 6 farklı Emocan karakteriyle tanışmıştı. Yeni kahraman Teknocan ise Turkcell’in teknoloji odaklı bir markaya dönüşümünü ve dijitalleşme çağındaki yeni kimliğini temsil ediyor.

Selocan'lar gitti şimdi Teknocan zamanı!
Selocan'lar gitti şimdi Teknocan zamanı!
Selocan'lar gitti şimdi Teknocan zamanı!
Selocan'lar gitti şimdi Teknocan zamanı!
Selocan'lar gitti şimdi Teknocan zamanı!
Selocan'lar gitti şimdi Teknocan zamanı!

“Teknocan yeni kimliğimizin, üstün teknolojilerimizin, 30 yıllık mirasımızın ve gelecek vizyonumuzun yüzü olacak”

TEKNOFEST’te ilk kez tanıtılan Teknocan karakterine ilişkin değerlendirmede bulunan Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, şunları söyledi:“Teknolojinin hızla ilerlediği bir değişim çağındayız. Turkcell’in faaliyet ve uzmanlık alanları da dijital çağın dinamiklerine uygun olarak güncelleniyor, genişliyor. 30 yıl önce bir telekom operatörü olarak çıktığımız yolculuğumuzda bugün, ülkemizin dijitalleşme serüvenine liderlik eden bir teknoloji şirketine dönüştük.

Artık teknolojinin olduğu her yerde Turkcell var. Turkcell olarak, ülkemizin teknolojiyi yalnızca kullanan değil aynı zamanda bu alanda katma değer üreten bir konuma gelmesi için çalışıyoruz. Teknocan da yeni kimliğimizin, üstün teknolojilerimizin, 30 yıllık mirasımızın ve gelecek vizyonumuzun yeni yüzü olacak. Tabii teknoloji deyince akıllara robotlar geliyor. Biz Teknocan’ın soğuk ve makine hissiyatı verecek bir karakter olmasını istemedik. Hem çalışma prensibi hem fiziksel özellikleri ile insansı olmasına çok önem veriyoruz. Çünkü teknoloji artık insanların hayatına eklemlenen bir şey değil, adeta önemli bir parçamız. Turkcell’in yeni dijital karakteri Teknocan’ı, dünyanın en büyük havacılık, uzay ve teknoloji festivali TEKNOFEST’te tanıtmaktan mutluluk duyuyor, Türkiye’nin bu yeni kahramanımızı da tıpkı Selocan ve Emocan gibi sevip benimseyeceğine inanıyorum.”

featured Teknocan
1 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
2 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
3 Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Güncel Haberler
YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
AkademİDA PR Jam için kayıt dönemi başladı
AkademİDA PR Jam için kayıt dönemi başladı
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Sena Tufan
6 Kasım 2025
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
4 hafta önce
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Sena Tufan
4 hafta önce
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Haberler
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Sena Tufan
30 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.