Siemens, Tedarikçilere “Dijitalleşmeyle Değişim” Çağrısı Yapacak
Endüstri 4.0 alanında öncü çalışmalara imza atan Siemens Türkiye, değişen piyasa koşullarında pazar paylarını artırmak isteyen Türk tedarikçilere ‘değişimi djitalleşerek yönetme’ çağrısında bulunacak.
Türkiye’de 160 yıllık tarihçesi bulunan ve 2016 mali yılında büyük çoğunluğu Türkiye’den olmak üzere bölgeden yaklaşık 435 milyon Euro’luk satın alma gerçekleştiren Siemens, Endüstri 4.0 yatırımlarının tamamlanması durumunda Türkiye’nin yüzde 6 büyüme potansiyeline ulaşacağını öngörüyor.
Siemens Türkiye’nin geleneksel hale gelen Tedarikçi Günü Siemens Türkiye Tedarik Zinciri Yönetimi Direktörü Tuğrul Günal’ın liderliğinde 6’ncı yılında da Türkiye’nin önde gelen satın alma ve satış profesyonellerini bir araya getirecek. “Değişimi Dijitalizasyonla Yönet” ana teması ile 26 Ocak Perşembe günü İstanbul’da gerçekleştirilecek Tedarikçi Günü’nde şirketin üst düzey yöneticileri ve ayrıca Pegasus CEO’su Mehmet Nane, tecrübe ve bilgi birikimlerini katılımcılarla paylaşacak. Sunumlar marketingturkiye.com.tr’den de canlı olarak yayınlanacak.
Endüstri 4.0 ve Dijitalleşme tartışılacak
Organizasyon kapsamında Siemens Türkiye Tedarik Zinciri Yönetimi Bölüm Direktörü Tuğrul Günal, Siemens Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi ve Türkiye CFO’su Thomas Kolbinger ve Siemens Enerji Bölüm Başkanı ve İcra Kurulu üyesi Oğuz Tezel’in katılımı ile “Siemens 2020 Hedefleri” konulu bir panel gerçekleştirilecek. Gün boyu farklı panellerin düzenleneceği etkinlikte ayrıca tedarikçilerle dijital dünyada değişim konusu tartışılacak. Etkinliğe konuk konuşmacı olarak katılacak olan Pegasus CEO’su Mehmet Nane de, “Pazarlama Stratejileri, Markalaşma, Kurumsal Yapıda Başarı” başlıklı konuşmasıyla kendi deneyimlerini katılımcılara aktaracak.