22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
SHERPA Blog neyi hedefliyor?
Haberler

SHERPA Blog neyi hedefliyor?

Marketing Türkiye
17 Nisan 2017
2 dk okuma

Türkçe kaynak yaratma ve kullanıcı deneyimi alanında farkındalığı artırmak için önemli bir adım atan SHERPA, SHERPA Blog ile deneyim, teknoloji ve tasarım odaklı düşünme konularında en zengin Türkçe kaynaklardan biri haline gelen ve 100 binden fazla okuyucuyla buluşan SHERPA Blog ile yola devam ediyor.

İnsan odaklı tasarım için faydalı Türkçe kaynakça yaratmak ve ortak deneyim tasarımlamak olan bir topluluğun bir araya gelmesini sağlamak amacı ile 2 yıl önce oluşturulan SHERPA Blog, yeni konulara farklı formatlarda yaklaştığı yeni bir döneme başladı. Tasarım odaklı düşünme alanında daha önce değinilmemiş başlıkların yer aldığı SHERPA Blog, okurlar tarafından daha kolay ulaşılabilir arayüzlere sahip ve makale, özel röportaj, e-kitap, özel UX Sözlük kategorilerinde zengin içerikler sunuyor.

Yol gösteren özel röportajlar burada

1492156709_SHERPA_Blog_Roportaj_David_Darmanin

Her hafta Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri düzenli olarak yayına alınan makaleler, kullanıcı deneyimi ve bu konunun konuşulduğu tüm alanlarda önde gelen isimlerle yapılan söyleşiler ile zenginleşiyor. Bu ay, Hotjar’ın kurucusu Dr. David Darmanin’le “user analytics” konusu üzerinde gerçekleştirilen röportaj, UX profesyonelleri tarafından büyük ilgi gördü.

Video içerikler, ‘Tasarım Sohbetleri’ serisi ile başladı

1492156711_SHERPA_Blog_Video_roportaj_DaaS

SHERPA Blog, takipçilerine daha zengin bir deneyim sunmayı hedefliyor. “Tasarım Sohbetleri” adlı video serisi SHERPA Blog YouTube kanalından yayınlanmaya başladı.

1492156710_SHERPA_Blog_Tasarim_Sohbetleri

Serinin “Tasarımcının Beslenme Çantası” isimlik ilk videosunda SHERPA’nın iki UX Designer’ı Arda Arıcan ve Orkun Duyar’ın sohbetine konuk oluyor. Seriye ait ikinci videodaysa SHERPA’nın Content Strategist’i Eser Teker, SHERPA kurucusu Yakup Bayrak’la SHERPA’nın Design as a Service (DaaS) adlı yeni iş modeli üzerine konuşuyor.

Siz de SHERPA Blog yazarı olabilirsiniz

Eğer, yaşadığınız dünyanın daha kullanıcı dostu bir yer haline gelebileceğine inanıyorsanız siz de SHERPA Blog konuk yazarı olabilirsiniz. Konuk yazar olmak için İçerik Anatomisi dokümanını inceleyebilirsiniz. Dokümanın sonunda ise yazar adaylarının kısacık vaktini alacak bir başvuru formu bulunuyor.

İçerik Anatomisi dokümanı, katkıda bulunmak isteyenlere rehberlik ediyor

SHERPA Blog’un her geçen gün artan okurları, yorum ve eleştirileriyle SHERPA Blog’un doğru yolda olduğunu gösterirken, görüş ve önerileriyle SHERPA Blog’a yön veriyor. Ayrıca okurlar, SHERPA Blog’un araştırma-öğrenme-üretim eylemleriyle örülü dünyasında aktif yer alıyor. SHERPA Blog’un İçerik Anatomisi dokümanı, araştırmayı, öğrenmeyi ve öğrendiklerini uygulamayı seven kişiler için hazırlandı. İlgili alanlarda en iyi Türkçe kaynak olmak isteyen İçerik Anatomisi dokümanı, SHERPA Blog’a katkıda bulunmak isteyenlere rehberlik etmek amacıyla oluşturuldu.

SHERPA Blog, sahiplendiği kullanıcı deneyim-tasarım-teknoloji alanlarının kesiştiği yolda, Türkiye’de hizmet veren tüm sektörlerde kullanıcı deneyimi konusunda farkındalığı artırmak ve güvenilir bir kaynak olmak hedefiyle; makaleler, röportajlar, araştırmalar, e-kitaplar, video içerikler ve daha pek çok şey üretmeyi planlıyor.

1 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
2 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Haberler
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Sena Tufan
5 gün önce
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Haberler
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
İrem Alimoğlu
26 Ekim 2025
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler... Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Haberler
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler… Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Marketing Türkiye
5 Ekim 2025
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Haberler
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Sena Tufan
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.