Seyahat alışkanlıklarını ortaya çıkaran 10 gerçek

“Tatil demek denize doğru uzatılan ayakları Instagram’da paylaşmak demek”

Global deneyim tasarım ajansı I-AM’in hizmet verdiği tüm sektörlerdeki, müşterileri ağırlamanın incelikleri ve 2018’e ışık tutacak en yenilikçi trendleri içeren “Seyahat ve Otel Deneyimi Trend Raporu” açıklandı. Sık seyahat eden 25-35 yaş arasındaki 500 kişiyle yapılan görüşmeler sonucu tüketicilerin değişen yaşam tarzı, seyahat ve konaklama deneyimleriyle ilgili sonuçlar ortaya çıktı.

Untitled design (10)

10 günlük bir tatilde ortalama 1 gün havaalanında kaybediliyor.

Untitled design (12)

İnsanlar gezdiklerini, gördüklerini sosyal medyayı kullanarak başkalarıyla paylaşmak istiyor. Araştırmaya göre her 2 kişiden 1’i seyahat deneyimlerini paylaşmanın önemli olduğunu düşünüyor.

rome

Otel misafirlerinin neredeyse tamamı, kaldıkları otelin kendilerini yerel kültürle tanıştırmasını bekliyor.

yogaAvrupalıların %42’si seyahat sırasında spor aktivitelerine devam edebilmek istiyor.

fitness

Seyahatseverlerin üçte biri kaldıkları otelde özel fitness paketleri olmasını, yarısı da odalarında spor ekipmanlarının bulunmasını istiyor.

Untitled design (16)

Seyahat edenlerin %64’ü önemli ihtiyaçlarının konakladıkları otele varmadan hazır olmasını tercih ediyor.

bragtag

Seyahatseverlerin %77’si, mobil bir uygulama aracılığıyla oda servisi ya da başka hizmetleri kullanabilmek istiyor.

Untitled design (18)

İnsanların %61’i, hayırsever kuruluşlara katkı yapan otelleri özellikle tercih ediyor. %80’i ise rezervasyon yaptırmadan önce sanal turla kalacağı oteli gezebilmek istiyor.

netflix

Seyahatseverlerin %85’i otellerinde kişisel Netflix ve YouTube hesaplarını kullanabilmeyi istiyor.

kite surf

Seyahatseverlerin %67’si kendi ilgi alanlarına hitap eden deneyimler yaşamak istiyor.

 

İLGİLİ HABERLER