Seyahat alışkanlıklarını ortaya çıkaran 10 gerçek
“Tatil demek denize doğru uzatılan ayakları Instagram’da paylaşmak demek”
Global deneyim tasarım ajansı I-AM’in hizmet verdiği tüm sektörlerdeki, müşterileri ağırlamanın incelikleri ve 2018’e ışık tutacak en yenilikçi trendleri içeren “Seyahat ve Otel Deneyimi Trend Raporu” açıklandı. Sık seyahat eden 25-35 yaş arasındaki 500 kişiyle yapılan görüşmeler sonucu tüketicilerin değişen yaşam tarzı, seyahat ve konaklama deneyimleriyle ilgili sonuçlar ortaya çıktı.
10 günlük bir tatilde ortalama 1 gün havaalanında kaybediliyor.
İnsanlar gezdiklerini, gördüklerini sosyal medyayı kullanarak başkalarıyla paylaşmak istiyor. Araştırmaya göre her 2 kişiden 1’i seyahat deneyimlerini paylaşmanın önemli olduğunu düşünüyor.
Otel misafirlerinin neredeyse tamamı, kaldıkları otelin kendilerini yerel kültürle tanıştırmasını bekliyor.
Avrupalıların %42’si seyahat sırasında spor aktivitelerine devam edebilmek istiyor.
Seyahatseverlerin üçte biri kaldıkları otelde özel fitness paketleri olmasını, yarısı da odalarında spor ekipmanlarının bulunmasını istiyor.
Seyahat edenlerin %64’ü önemli ihtiyaçlarının konakladıkları otele varmadan hazır olmasını tercih ediyor.
Seyahatseverlerin %77’si, mobil bir uygulama aracılığıyla oda servisi ya da başka hizmetleri kullanabilmek istiyor.
İnsanların %61’i, hayırsever kuruluşlara katkı yapan otelleri özellikle tercih ediyor. %80’i ise rezervasyon yaptırmadan önce sanal turla kalacağı oteli gezebilmek istiyor.
Seyahatseverlerin %85’i otellerinde kişisel Netflix ve YouTube hesaplarını kullanabilmeyi istiyor.
Seyahatseverlerin %67’si kendi ilgi alanlarına hitap eden deneyimler yaşamak istiyor.