Sephora tüm dünyada tek bir marka konumlaması sahipleniyor!
Sephora, 5 Mart itibarı ile dünyadaki 35 pazarında ilk kez tek bir marka konumlaması ve buna bağlı bir mesaj sahipleniyor: “We belong to something beautiful”. Markanın “kapsayıcılık” ilkesi üzerinden şekillenen yeni söylemi güzelliğin her halini kutlarken, herkesi kendisini özgürce keşfedip özgüvenle ifade etmeleri için cesaretlendiriyor…
Kapsayıcı vizyonuyla güzelliğin her halini kutlayan, güzellik topluluğuna ilham veren ve onlara yargılamadan kendilerini özgürce keşfedip, ifade edebildikleri, özgüvenlerini güçlendiren alanlar sunmayı amaçlayan Sephora, “We belong to something beautiful” konumlamasını ilk olarak Kuzey Amerika’da gerçekleştirmişti.
Sephora’nın desteklediği ve savunduğu değerleri yansıtan bu konumlama şimdi Avrupa, Orta Doğu ve Asya’da, BETC ajansıyla hazırlanan etkileyici kampanya ile hayata geçiyor. Genellikle bir yargı nesnesi olarak görülen ayna, bu kampanya ile tüm güzellikleri kutlayan, pozitif bir güzellik tanığına dönüşüyor.
Sephora bu kampanyayı, kadınlardan oluşan bir kampanya ekibi ile hayata geçirdi: Yönetmen Stefanie Soho imzalı, tüm aynaların birer dost haline gelebileceğini gösteren filmden kesitler ve aynı zamanda hayatın daha çeşitli ve bazen de daha özel anlarını yakalayan fotoğrafçı Liz Collins imzalı kampanya filmi, güzelliğin bir araya getirdiği karakterlerin yaşamlarından kesitler sunuyor.
Kampanya, Avrupa’daki 400 Sephora mağazasında lanse edilecek. Kampanyada mental sağlık, kapsayıcılık ve özgüven gibi güçlü kavramları destekleyen Rare Beauty markasının kurucusu Selena Gomez de yer alıyor.
Sephora Global Başkanı ve CEO’su Guillaume Motte yeni marka konumlamasına ilişkin olarak: “Sephora dünya lideri olarak, güzellik sektörüne yön veren ve güzelliğin kurallarını her zaman baştan yazan bir marka oldu. Bu marka mesajı, Sephora’nın Kuzey Amerika’daki konumlamasının en önemli unsuruydu ve bölgedeki prestij güzelliği yeniden tanımlamaya yardımcı oldu. Bu mesajı global olarak benimseyerek, benzersiz güzellik vizyonumuzu ama aynı zamanda, sınırsız ve engelleri olmayan kucaklayıcı bir topluluğa ait oluşumuzu vurguluyoruz. Sadakat programımızın dünya çapında 180 milyon üyesi, yüzlerce marka ortağımız ve 50 bin çalışanımıza, özetle topluluğumuzu oluşturan milyonlarca güzellik tutkununa ilham vermek istiyoruz.” diyor.
Sephora Global CMO’su Deborah Yeh ise: “İlk olarak 2019’da Kuzey Amerika’da lanse edilen ‘We Belong To Something Beautiful’, bir marka mesajından çok daha fazlası haline geldi. Mağaza deneyimimizi dönüştürmekten ürün yelpazemizi genişletmeye birçok aksiyonun ilham kaynağı oldu. Her kültürün kendine özgü nüansları olsa da, kapsayıcılığın evrensel bir kavram olduğuna inanıyoruz. Şimdi bu hedefimizi tüm dünyada gerçekleştirmek için kendimize meydan okuyoruz.” sözleriyle yeni marka konumlamalarını değerlendiriyor.