Sentiance, Wasistdas iş birliği ile Türkiye’de

Belçika orijinli veri bilimi şirketi Sentiance, Dijital Teknolojiler konusunda, iş geliştirme ve dijital dönüşüm alanlarındaki uzmanlığıyla öne çıkan danışmanlık şirketi Wasistdas iş birliği ile Türkiye pazarına girdi.

Sentiance merkezine, markaların yapay zekayla müşteri tabanlarını bireysel seviyeden tanıyarak onların hayatlarını iyileştirecek çözümleri daha efektif yollarla sunma amacı alınarak geliştirildi. Tescilli teknolojisiyle mobilite, sigorta, e-ticaret, eğlence ve bankacılık sektörlerinde devrim yaratacak yapay zeka çözümlerini, global markalarla gerçekleştirdiği iş birlikleri kanalıyla kamuya ulaştırmayı ve herkesin hayatını iyileştirmeyi amaçlıyor.

Sentiance’in geliştirdiği yazılım, tüketicinin gerçek zamanlı davranışlarını inceleyerek, elde edilen mobil verileri tüketiciye özel, bağlamsal içgörülere dönüştürebiliyor. Yapay zeka ile anlamlandırılan tüketici verileri, kullanıcıların günlük yaşam rutinlerini, öncelikli tercihlerini, önemli anlarını keşfedip bu dataları bağlamsal bir şekilde (“contextualization”) anlamlandırarak, gerçek zamana entegre etmeyi başarıyor.

Sentiance teknolojisinin akıllı telefon datası üzerinden derin bağlamsal kişiselleştirme kapasitesi sayesinde, modern iş dünyasının insan hayatını geliştirme amacını merkeze koyan ve marka-müşteri ilişkilerinde yeni bir donemin başladığının altını çizen Wasistdas CEO’su Mert Evcim, “Türkiye pazarı, Sentiance’ın geniş bir uygulama yelpazesindeki çözümleri için önemli bir fırsatı temsil ediyor. Türkiye; mobilite, insurtech ve e-ticaret alanında hızla gelişen bir pazara sahip. Sentiance ve  Wasistdas, mobil yaşam tarzı temelli inovasyonları mümkün kılmak için Türkiye’de hem geleneksel şirketler hem de yeni dijital yatırımlarla çalışmaya başladı. Davranışsal ve yapay zeka, Türkiye’nin mobil cihazlara öncelik veren ve veri odaklı pazarında son derece kişiselleştirilmiş deneyimler yaratmanın anahtarı olacak. Yapay zeka destekli çözümlerin geliştirilmesi; akıllı mobil çözümler, sağlık, perakende ve akıllı şehirlerde yeni fırsatlar yaratacaktır. Sentiance, bağlamsal zeka alanında yerel lider olmak için çok iyi bir konuma sahip. Bu başarı hikayesinin bir parçası olmaktan heyecan duyuyorum” dedi.

Sentiance CEO’su Toon Vanparys ise; “Wasistdas’ı uzun yıllardır dijital uzmanlardan oluşan güvenilir ve yenilikçi bir düşünce grubu olarak tanıyorum. Ömer Babaoğlu (uluslararası proje direktörü) ve Mert Evcim ile Türkiye pazarındaki fırsatları keşfederken çalışmaktan çok heyecan duyuyorum” dedi.

İLGİLİ HABERLER