25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sensodyne Klinik Beyazlık reklam kampanyasının yeni yüzü: Gökçe Bahadır
Haberler

Sensodyne Klinik Beyazlık reklam kampanyasının yeni yüzü: Gökçe Bahadır

Advertorial
10 Şubat 2025
1 dk okuma

Diş hekimlerinin yıllardır hassasiyet için önerdiği Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni marka yüzü Gökçe Bahadır oldu. Bugüne kadar Türkiye’de ve dünyada sadece gerçek diş hekimleriyle reklam kampanyası gerçekleştiren marka, yeni çektiği reklam filminde bu yıl ilk kez bir ünlüyle diş hekimini bir araya getirdi.

Türkiye’de tüketiciler, daha beyaz dişlere sahip olabilmek için pek çok farklı yöntem deniyor. Sensodyne Klinik Beyazlık, diş minesini koruyarak hassasiyet yaratmadan etkili beyazlık sunan formülüyle bu ihtiyaca yanıt veriyor.

Sensonyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filminde Gökçe Bahadır, diş hekimini ziyaret ediyor ve daha beyaz dişlere nasıl sahip olabileceğini soruyor. Diş hekiminin, diş minesi koruma özelliği bulunan beyazlatıcı bir diş macunu önerisiyle Sensodyne Klinik Beyazlık ile tanışıyor.

Markanın reklam yüzü Gökçe Bahadır, Sensodyne Klinik Beyazlık’ın dişleri hassasiyet yaratmadan 8 hafta boyunca günde iki kez fırçalayarak günlük diş macunlarına kıyasla 2 ton beyazlattığını ve 7 kat daha iyi leke çıkaran formülüyle etkinliğini kanıtladığını vurguluyor.

Sensodyne Klinik Beyazlık ile artık hassasiyet yaşamadan beyaz bir gülümsemeye sahip olmak mümkün…

Reklam künyesi

  • Reklamveren: Haleon Türkiye
  • Reklamveren Temsilcileri: Özge Acarbay (Pazarlama Direktörü) – Işıl Sağlam Balaban (Kıdemli Marka Müdürü) – Barış Uzer (Marka Müdürü) – Öykü İsmail (Marka Müdür Yardımcısı)
  • Model/Oyuncu: Gökçe Bahadır
  • Fotoğraf: Utku Atalay
  • Stylist: Nazlı Kayran
  • Reklam Ajansı: VML
  • Strateji Direktörü: Beliz Atalay 
  • Yönetici Kreatif Direktör: Ümit Taşlı
  • Kreatif Direktör: Semih Türkmen
  • Yaratıcı Grup Direktörü: Aytaç Ateş
  • Metin Yazarları: Destina Kızılırmak-Duhan Bakkal
  • Kıdemli Sanat Yönetmeni: Onur Çevik
  • Sanat Yönetmeni: Işıl Aktaş
  • Müşteri Direktörü: Deniz Atalay
  • Müşteri Temsilcisi: Defne Tatlıçeşme
  • Prodüksiyon Şirketi: Publicis Türkiye
  • Yönetmen: Mert İçgören
  • PR Ajansı: Golin B&L
featured Sensodyne
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Trump'ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Haberler
Trump’ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Haberler
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
İrem Alimoğlu
22 saat önce
"Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir"
Haberler
“Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir”
Advertorial
6 Mayıs 2025
"İnsansız" sürdürülebilirlik oksimoronu
Haberler
“İnsansız” sürdürülebilirlik oksimoronu
Nafizcan Önder
20 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.