5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Haberler

Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!

Advertorial
21 Mayıs 2025
1 dk okuma

Algida’nın en sevilen markalarından ve milyonlarca kişinin favorisi olan Nogger’ın yeni reklam filmi, ilhamını yine en güvenilir kaynaktan aldı: Tüketicinin ta kendisinden!

Peki tüketici ne diyordu? Nogger’ı yalnızca bir atıştırmalık veya tatlı değil, açlığı bastıran doyurucu bir ürün olarak görüyorlardı. İşte tam da bu içgörüden yola çıkan marka, “Eğer insanlar Nogger’ı açlıkla başa çıkmak için kullanıyorsa, neden bu gerçeği sahiplenmeyelim?” dedi ve ortaya da yepyeni bir kampanya ve reklam filmi çıktı.

Nogger’ın genç ve eğlenceli dünyasına uygun olarak reklam filmi de bir “mockumentary” şeklinde çekildi. Ana karakter Toygun’un hayatından kesitler ve sevdikleriyle röportajlar gördüğümüz bu film boyunca, Toygun’un kendisine teklif edilen tüm atıştırmalıkları geri çevirdiğine şahit oluyoruz ve yer yer bizler de tıpkı Toygun’un arkadaşı gibi “Abi bu adam ne yiyo ya?” diyoruz. Filmin sonundaysa sırrını açıklıyor ve öğreniyoruz ki o atıştırmalık değil, Nogger’la doymalık takılıyormuş!

Hiç atıştırmayan ve “doymalık” takılan bu ana karakter dışında reklamın bir yıldızı daha var; o da üstünden çıkarmadığı mavi yeleği! Reklam filminin sonunda öğreniyoruz ki Toygun’un bütün sırrı bu yeleğin iç ceplerindeymiş. Soğutucu ceplere sahip bu özel yelek, gün boyu yanında Nogger taşıyabilmesini sağlayarak Toygun’un açlık anlarında bir kurtarıcı gibi yetişiyormuş. Ne de olsa Nogger atıştırmalık değil, doymalık!

Marka, Toygun gibi doymalık takılan tüketicilerini de unutmamış ve reklam filmine dikkatli izleyenlerin Nogger kazanabileceği de bir sürpriz saklamış. Hatta bizden duymuş olmayın ama; yakın zamanda herkes her an, her yerde Nogger yiyebilsin diye bir sürprizleri daha olacakmış.

Nogger “atıştırmalık değil doymalık” dediği bu reklam filmiyle, ürün faydasını fonksiyonel bir şekilde anlatırken mizahın gücüyle bu mesajı tüketiciye nasıl keyifle geçirebileceğimizi de göstermiş oldu.

featured nogger
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Yaratıcılığın rotası yeniden oluşturuluyor!
Yaratıcılığın rotası yeniden oluşturuluyor!
Lahmacun endeksi: Mersin rekor kırdı, Gaziantep sürpriz yaptı
Lahmacun endeksi: Mersin rekor kırdı, Gaziantep sürpriz yaptı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
Haberler
McKinsey’den sessiz dönüşüm: 5 bin kişi işten çıkarıldı
Nafizcan Önder
3 Haziran 2025
LEGO Türkiye İstanbul'u oyun moduna aldı!
Haberler
LEGO Türkiye İstanbul’u oyun moduna aldı!
Sena Tufan
3 hafta önce
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Haberler
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Haberler
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.