
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Algida’nın en sevilen markalarından ve milyonlarca kişinin favorisi olan Nogger’ın yeni reklam filmi, ilhamını yine en güvenilir kaynaktan aldı: Tüketicinin ta kendisinden!
Peki tüketici ne diyordu? Nogger’ı yalnızca bir atıştırmalık veya tatlı değil, açlığı bastıran doyurucu bir ürün olarak görüyorlardı. İşte tam da bu içgörüden yola çıkan marka, “Eğer insanlar Nogger’ı açlıkla başa çıkmak için kullanıyorsa, neden bu gerçeği sahiplenmeyelim?” dedi ve ortaya da yepyeni bir kampanya ve reklam filmi çıktı.
Nogger’ın genç ve eğlenceli dünyasına uygun olarak reklam filmi de bir “mockumentary” şeklinde çekildi. Ana karakter Toygun’un hayatından kesitler ve sevdikleriyle röportajlar gördüğümüz bu film boyunca, Toygun’un kendisine teklif edilen tüm atıştırmalıkları geri çevirdiğine şahit oluyoruz ve yer yer bizler de tıpkı Toygun’un arkadaşı gibi “Abi bu adam ne yiyo ya?” diyoruz. Filmin sonundaysa sırrını açıklıyor ve öğreniyoruz ki o atıştırmalık değil, Nogger’la doymalık takılıyormuş!
Hiç atıştırmayan ve “doymalık” takılan bu ana karakter dışında reklamın bir yıldızı daha var; o da üstünden çıkarmadığı mavi yeleği! Reklam filminin sonunda öğreniyoruz ki Toygun’un bütün sırrı bu yeleğin iç ceplerindeymiş. Soğutucu ceplere sahip bu özel yelek, gün boyu yanında Nogger taşıyabilmesini sağlayarak Toygun’un açlık anlarında bir kurtarıcı gibi yetişiyormuş. Ne de olsa Nogger atıştırmalık değil, doymalık!
Marka, Toygun gibi doymalık takılan tüketicilerini de unutmamış ve reklam filmine dikkatli izleyenlerin Nogger kazanabileceği de bir sürpriz saklamış. Hatta bizden duymuş olmayın ama; yakın zamanda herkes her an, her yerde Nogger yiyebilsin diye bir sürprizleri daha olacakmış.
Nogger “atıştırmalık değil doymalık” dediği bu reklam filmiyle, ürün faydasını fonksiyonel bir şekilde anlatırken mizahın gücüyle bu mesajı tüketiciye nasıl keyifle geçirebileceğimizi de göstermiş oldu.