21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Saran Media Group
Haberler

Takımlarımızın şampiyonluklarını Saran Media Group izletecek

Günseli ÖZEN
27 Eylül 2022
3 dk okuma

Euroleague Basketball ile Saran Group arasında imzalanan sözleşmeyle Turkish Airlines EuroLeague ve 7DAYS EuroCup Ligleri üç yıl boyunca S Sport ve S Sport Plus’ta olacak.

Saran Group Yönetim Kurulu Başkanı Sadettin Saran, Saran Media Group CEO’su Kenan Saran, Euroleague Basketball Başkanı Dejan Bodiroga ve Euroleague Basketball CEO’su Marshall Glickman’ın katıldığı imza töreninde taraflar önümüzdeki üç sezon boyunca basketbol liglerindeki karşılaşmaların S Sport ve S Sport Plus’ta yayınlanacağını açıkladı.

Halihazırda LaLiga, Serie A, F1, NBA, UFC, NFL gibi spor içeriklerini S Sport ve S Sport Plus’ta izleyiciyle buluşturan Saran Group, Avrupa’nın en çok takip edilen basketbol ligi Turkish Airlines EuroLeague ve 7DAYS EuroCup yayın haklarını da üç yıl için satın aldı. Saran Group, Euroleague Basketball yönetimiyle birlikte düzenlediği imza töreniyle Avrupa’nın en büyük iki basketbol ligini S Sport, S Sport2 ve S Sport Plus farkıyla sporseverlerle buluşacağını da müjdelemiş oldu.  

Saran Group Yönetim Kurulu Başkanı Sadettin Saran yapılan anlaşmanın anlamına ilişkin olarak; “Saran Group olarak, spor yayıncılığı ve yayın hakları alanında Avrupa’nın önde gelen şirketleri arasında yer alıyor, dünyanın en önemli spor organizasyonlarını Türk sporseverlerle buluşturuyoruz. Bugün, Euroleague Basketball ile yapmış olduğumuz iş birliğiyle premium spor içeriği yelpazemizi genişletmekten ve Avrupa’nın en üst düzey basketbol liglerini ülkemizdeki basketbol severlerle buluşturacak olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Tüm sporseverlere her yerde ve her zaman ulaşarak, en kaliteli spor içeriklerini sunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz” açıklamasında bulundu.

Takımlarımızın şampiyonluklarını Saran Media Group izletecek
İş birliğinin kamuoyuna duyurulduğu basın toplantısında Saadettin Saran, gazetecilerle sohbet etti.

Saran Media Group CEO’su Kenan Saran ise; “Euroleague Basketball ile yapmış olduğumuz anlaşmayla basketbol severler önümüzdeki 3 yıl boyunca, Avrupa’nın en çok takip edilen ligleri Turkish Airlines EuroLeague ve 7DAYS EuroCup maçlarını S Sport ekranları ve S Sport Plus uygulaması üzerinden izlemenin keyfini yaşayacak. 7DAYS EuroCup ve Turkish Airlines EuroLeague’de ülkemizi temsil eden takımlarımızın başarıları ve Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes’in şampiyonluklarıyla gururlandığımız bu ligleri S Sport ve S Sport Plus üzerinden Türkiye’de 14 milyon kişiye ulaştırmanın heyecanını yaşıyoruz” dedi.

Euroleague Basketbol Başkanı Dejan Bodiroga, “Türkiye, ligimizin kuruluşundan bu yana büyümesinin önemli bir parçası oldu. Türk takımları ve buradaki iş ortaklarımız, Euroleague Basketbol’un bugünkü başarısına ulaşmasında önemli rol oynadı, oynamaya da devam edecek. Müsabakalarımızı milyonlarca Türk basketbol taraftarına ulaştırmak için Saran Media Group’tan daha iyi bir iş ortağı düşünemiyorum” diye konuştu.

Euroleague Basketbol CEO’su Marshall Glickman, “Bu ortaklık tüm Türk hayranlarımıza en yüksek kalitede prodüksiyon ve yayın standardını garanti ediyor. İçeriğimizle daha genç yaştaki izleyicilerle etkileşimde olma çabalarımızda da önemli bir imkanı sunuyor ” dedi.

Avrupa’nın “en”lerini izlemenin ayrıcalığı

Turkish Airlines EuroLeague ve 7DAYS EuroCup’ın da katılmasıyla S Sport ve Sport Plus daha zengin yayın içeriğine kavuşmuş oluyor.

S Sport ve S Sport Plus’da önümüzdeki sezon;
LaLiga, İtalyan futbol ligi Serie A, dünyanın bir numaralı motor yarışları F1, en sert karşılaşmaların yaşandığı UFC, NBA, NFL başta olmak üzere futboldan, basketbola, dövüşten motor yarışları tüm heyecanıyla Saran Media Group ekranlarına taşınacak.
Ayrıca Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko, Avrupa’nın en iyileri Real Madrid, Barcelona, Olimpiakos, Piraeus, Panathinakos, BC Athens olmak üzere toplam 18 takımın basketboldaki mücadelesi S Sport’ta izleyiciyle buluşacak. S Sport Plus’ta ise canlı yayın, tekrar izle, çoklu ekran ve geniş ekran özellikleriyle cepte, tablette, webte ve tv’de olacak.

featured Saran Group
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"WhatsApp Durumlar"da soru-cevap dönemi başlıyor
Haberler
“WhatsApp Durumlar”da soru-cevap dönemi başlıyor
Sena Tufan
9 Ekim 2025
Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Haberler
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Sena Tufan
12 Kasım 2025
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Marketing Türkiye
18 Kasım 2025
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Haberler
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.