Sahibinden.com yeniden erişime açıldı! | Son 24 saatin gündemi
Türkiye’nin önemli ilan platformlarından Sahibinden.com’a bir önceki gece yarısından beri erişim sorunu yaşanıyordu. İlk etapta herkesin geçici olduğunu düşündüğü bu soruna ilişkin olarak platform resmi açıklamasını Instagram üzerinden yaptı. Sahibinden.com tarafından yapılan resmi açıklamada: “Alan adı hizmeti sağlayan firmayla yaşadığımız teknik bir sorun nedeniyle platformumuza şu anda erişim sağlanamamaktadır. Sorunun en kısa sürede giderilmesi için ilgili firmanın çalışmaları devam etmekte olup konu çözüldüğünde yeniden bilgilendirme yapılacaktır.” ifadeleri kullanılmıştı.
Akabinde Sahibinden.com domaininin bir başkası tarafından satın alınmış olduğu iddiası sosyal medyayı ele geçirdi ve platform bir resmi açıklama daha yapmak zorunda kalmıştı.
Akşamüzeri saatlerine geldiğimizdeyse Sahibinden.com krizi çözdü ve siteye erişim sağlandı. Konuya ilişkin açıklamada şu ifadelere yer verdi: “Alan adı hizmetini sağlayan firma gerekli teknik çalışmaları tamamlamış ve platformumuza erişim normale dönmüştür.”
ASELSAN’dan 58 milyonluk anlaşma
Savunma teknolojilerinde rekor anlaşmalara imza atan ASELSAN yeni anlaşmasını duyurdu. Ancak bu kez sivil alanda…
ASELSAN’ın resmi X hesabından aktarılan detaylara göre akıllı ulaşım sistemleri ihracatına yönelik toplam bedeli 58 milyon 887 bin 692 dolar tutarında bir yurt dışı satış sözleşmesi imzalandı.
Google Haritalar, navigasyonda 3D bina desteğini test ediyor
Google, Haritalar hizmeti için önemli bir yeniliği test ediyor. Kullanıcılardan gelen paylaşımlara göre Google Haritalar’ın mobil uygulaması ile Android Auto’daki navigasyon uygulaması, yol tarifi sırasında 3 boyutlu yapılar için destek vermeye başlamış durumda.
Google Haritalar, 3 boyutlu bina desteğine zaten sahip. Ancak bu özellik, navigasyon sırasında kullanılamıyordu. Son test süreci, bu durumun değişeceğini gösteriyor.
Yeni özellik, özellikle şehir içinde seyahat edenler için faydalı olabilir. 3D bina desteği, sürücülerin yollarını daha kolay bulmalarına ve çevrelerini daha iyi anlamalarına yardımcı olabilir. Ayrıca, şehirlerin daha gerçekçi bir görünümünü sunarak navigasyonu daha keyifli hale getirebilir.
Google henüz bu özelliğin ne zaman herkese sunulacağını açıklamadı. Ancak test sürecinin başarılı olması halinde, özelliğin yakın zamanda kullanıma sunulacağı tahmin ediliyor.
Lego’dan iflah olmaz romantiklere 14 Şubat sürprizi
LEGO, yeni ürünü “Icons Bouquet of Roses” ile 14 Şubat için hediye arayanlara yeni bir seçenek sunuyor. Marka 14 Şubat’a özel tasarladığı ürünle romantiklere “her mevsimde açan bir çiçek” vadediyor.
Sevgililer Günü’nün en ikonik hediyelerinden biri kırmızı gül… Olaya farklı bir perspektifle bakan LEGO diyor ki “Gülünüz solmasın ama emek vermeniz de gereksin…” Zira markanın 14 Şubat için tasarladığı gül demetini hazırlamak için 822 parçayı özenle bir araya getirmek gerekiyor…
Yeni yılda sosyal medyanın zirvesindeki markalar belli oldu!
Markalar, sosyal sorumluluk projelerinden yeni reklam filmlerine, PR çalışmalarından etkileşimli içeriklere, medya satın alma çalışmalarından influencer iletişimine kadar pek çok iletişim faaliyetiyle dolu bir yılı daha geride bıraktı. 2023 yılının son ayında tüm sektörlerde markalar arası rekabet hız kesmeden devam etti. Peki, sergiledikleri performansla öne çıkan markalar hangileri oldu? Yanıtlar BoomSocial verileriyle hazırlanan SocialBrands’ten geliyor…