Sade Süt sütünü arıyor!

Sütsüz bir süt markası olan Sade Süt Türkiye’de bir ilke imza atıyor. Alışılmışın dışında bir pazarlama stratejisi belirleyen Clever Mad Reklam Ajansı Türkiye’de yaratıcılığın boyutlarını değiştirmeyi amaçlıyor. Marka tescili tamamlanmış, fikri mülkiyet korumasında olan, logosundan ambalaj tasarımına kadar tüm pazarlama iletişimi konsepti hazırlanmış “Sade Süt” sahibini arıyor. Firmaların reklam ajanslarından bekledikleri Marka Stratejilerini artık firmalar beklemeden Clever Mad tasarlıyor. Hangi sektörde ne açık var, pazara yeni girecek bir firma için en uygun marka ismi ne ? Bu doğrultuda pazardaki iletişim stratejisi ve marka konumlandırılması ne şekilde oluşturulacak? gibi birçok sorudan oluşan ve buna göre inşa edilen marka çalışmalarının ilk ürünü  Sade Süt! Öncelikli olarak Süt Pazarını ele alan Clever Mad Reklam Ajansı detaylı bir çalışmanın ardından bu pazar için bir marka yarattı. 
 
Clever Mad Reklam Ajansı, Ajans Başkanı Saadettin Konukseven konuya ilişkin şunları söyledi: “Markalaştırma üretimden önce başlaması gereken bir süreçken, ülkemizde genelde en son dile getirilen konu oluyor. Birçok markalaştırma projesinin başarısızlığa uğramasının nedeni de bu zaten. Bu noktadan hareketle yarattığımız Sade Süt markası ayrıca ajansımızın Google’dan esinlenerek başlattığı serbest çalışma saatlerinin ilk ürünü.”

İLGİLİ HABERLER