21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Saat&Saat'ten yeni satın alma
Haberler

Saat&Saat’ten önemli satın alma

Marketing Türkiye
20 Eylül 2021
2 dk okuma

Saat&Saat Raymond Weil, Lacoste, Scuderia Ferrari ve Bomberg saatlerinin Türkiye distribütörlüğünü yürüten Günsal Saat’i satın alarak bünyesine kattı. Bu satın alma Saat&Saat’in cirosuna yüzde 10 civarında katkı sağlayacak.

Dünyaca ünlü saat markalarının Türkiye’deki tek yetkili distribütörü Saat&Saat, pandemiye rağmen bünyesine yeni markaları katarak büyümesini sürdürüyor. Saat&Saat bu kapsamda önemli bir satın almaya imza attı. Raymond Weil, Lacoste, Scuderia Ferrari ve Bomberg saatlerinin Türkiye distribütörlüğünü yürüten; sektörde önemli bir pazar payına sahip Günsal Saat’i satın alan Saat&Saat, yoluna daha da güçlü şekilde devam edecek.

Satın alma Saat&Saat cirosuna yüzde 10 civarında katkı sağlayacak

Böyle bir zamanda yatırım yapabilmenin mutluluğunu ve böylesi güçlü bir şirketi satın alabilmenin gururunu yaşadıklarını söyleyen Saat&Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, “Pandemi tüm dünyayı ve birçok sektörü derinden etkiledi. Yaşadığımız zorlu sürece rağmen biz dostumuz ama aynı zamanda rakibimiz olan bir şirketi satın aldık. Öz kaynaklarımızla gerçekleştirdiğimiz bu satın almayla yolumuza daha da güçlenerek devam edecek, ciromuza yüzde 10 civarında katkı sağlayacağız. Günsal Saat’in lokomotif markaları Raymond Weil ve Lacoste… Bu markalardan Raymond Weil’in ortalama satış fiyatı 15.000 TL, Lacoste’un ise 1.750 TL. Hedefimiz bu markaları da saat severlerle buluşturup, pazar payımızı artırmak” dedi.

E-ticaret endeksimiz yüzde 22’ye ulaştı

Saat&Saat’in yatırım iştahı yüksek bir şirket olduğunu belirten Kaya, pandeminin başlangıcından bu yana geçen süreci ise şöyle değerlendirdi: “2021 planlamalarımızı yaparken Kasım – Aralık aylarında pandeminin hayatımızdan yavaş yavaş çıkacağını düşünmüştük. Biz tabloya iyimser baktık. Bu nedenle önümüze agresif bir plan ve ciro hedefi koyduk. Ona rağmen yıl sonuna kadar bu ciro hedefimizin yüzde 96’sını yakalayacağımızı öngörüyoruz. Ekibimiz inanılmaz başarılı işler çıkardı. Yeni markaları bünyemize kattık, yeni mağazalar açtık, pazarlama aktiviteleri gerçekleştirdik. Dünyadaki e-ticaret endeksi yüzde 8’den yüzde 15’e yükselirken biz yüzde 22’ye ulaştık. 2019’a göre yıl sonu bazlı yüzde 53, 2020’ye göre yüzde 62 büyüdük.”

Pandemide yaşam durdu akıllı saatler durmadı

featured
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Sena Tufan
3 gün önce
Finans dünyasının yeni kodları The TECH Summit FINTECH Sahnesi’nde
Haberler
Finans dünyasının yeni kodları The TECH Summit FINTECH Sahnesi’nde
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Haberler
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Marketing Türkiye
1 gün önce
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
14 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.