19 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Reklamın geleceği Imagine İstanbul 2012’de konuşuldu

Marketing Türkiye
21 Aralık 2012
1 dk okuma

Microsoft, Türkiye de dâhil olmak üzere tüm MEA (Orta Doğu, Afrika) bölgesindeki reklam sektörü katılımcılarına yönelik olarak, gelecek dönem reklam vizyonunu anlatmak üzere 21 Aralık Cuma günü Imagine İstanbul 2012 etkinliğini düzenledi. Dijital reklamda yeni dönemi Microsoft’un, Türkiye’de de pazara yeni sunduğu Windows 8, Xbox gibi yepyeni ürünleri ve Skype, MSN reklam uygulamaları ile nasıl yeniden şekillendirdiği anlatıldı. Etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen, “Teknoloji ve değişen trendler, günümüz dünyasında rekabeti artırarak kurumlara farklılaşmayı bir zorunluluk haline getirdi. Dört büyük trend olan ‘Mobilite, sosyal ağlar, bulut ve büyük veri’ reklam dünyasının yeni kurallarını belirleyecek. Geçtiğimiz 5 yılda büyük bir değişim yaşandı ve artık her şey tüketicinin kontrolünde. Her yerden, her an, her şeye ulaşabilen tüketiciye ulaşmak isteyen tüm markalar da aynı şekilde tüm platformlarda en farklı şekilde olabilmeli ki sürdürülebilirliğini sağlasın. Microsoft Türkiye olarak sunduğumuz yenilikçi ürünlerle reklam verenlere, kreatif ajanslara, reklamcılara yepyeni bir oyun alanı sunuyoruz. ” dedi.

 

Reklam sektöründeki kuruluşların teknolojinin gücü ile yeni ve önde olmalarının mümkün olduğunu belirten Microsoft Türkiye Reklam ve Online Satış Müdürü Bilhan Bilge; “Hem yeni tüketici hem beklentiler büyük bir hızla değişiyor. Bugün, ürünlerimizin demosunu 9 yaşında bir arkadaşımız gerçekleştirdi. Kendisi, birçoğumuzdan daha hızlı bir internet ve cihaz kullanıcısı. Tüm dünyada kullanılmaya başlayan Windows 8 işletim sistemi de bu yeni tüketicinin beklentileri göz önüne alınarak yaratıldı ve her şeye tek bir işletim sistemi üzerinden dilediği ekrandan ulaşabilmesini sağlıyor. Tüketiciyi ‘Sevdikleriyle Buluşturuyoruz’. Artık ekran sayısı çoğaldı ve reklamcıları farklılaştıracak kısım bu ekranlar arasında bağ kurarak yaratıcı uygulamalar ortaya çıkarmak. Bizler Microsoft Advertising ekibi olarak reklam dünyasında çizginin diğer tarafına ulaştıran birçok yeni servisi sunmaya ve yaratıcı işlere imza atmaya hazırız” dedi.

1 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
2 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
3 SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
4 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
5 İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Güncel Haberler
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Haberler
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
İrem Alimoğlu
14 Kasım 2025
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Haberler
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Nafizcan Önder
10 Kasım 2025
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
25 Ekim 2025
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Haberler
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.