14 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Reklamcılar Derneği'nden sektöre dayanışma çağrısı...
Haberler

Reklamcılar Derneği’nden sektöre dayanışma çağrısı…

Marketing Türkiye
10 Mart 2023
1 dk okuma

Reklamcılar Derneği afet bölgesinde sürdürülebilir dayanışma projeleri için çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu doğrultuda afetten etkilenen illerde bulunan İletişim ve Halkla İlişkiler Fakültesi öğrencilerinin eğitim hayatlarına destek olmak üzere Türk Eğitim Vakfı ile iş birliğine giden Reklamcılar Derneği, afet bölgesinde yaşayan ve reklam sektöründe çalışmak isteyen öğrencilere staj, iş arayan gençlere de istihdam sağlayabilmek adına başvuruları ajanslara ulaştırmaya başladı. Reklamcılar Derneği sürdürülebilir dayanışma adına destek vermek isteyen tüm ajanslara da açık çağrıda bulundu…

İstihdam çağrısının yanı sıra Reklamcılar Derneği, AKUT Vakfı ile beraber reklam sektörü çalışanları için Deprem Hazırlık Eğitimleri planlıyor. Katılımcı sayısına göre nasıl ve nerede düzenleneceği belirlenecek eğitimlerde, “deprem öncesinde alınacak önlemler”, “deprem anında hareket tarzı”, “tahliye prosedürleri”, “deprem sonrası yapılacaklar” konuları işlenecek.

STK’lara iletişim desteği…

Reklamcılar Derneği, bu süreçte deprem bölgesinde aktif çalışmalarını sürdüren, bölgeye direkt ve dolaylı destekte bulunan birçok STK’lara iletişim desteği vermek adına, ajanlarla STK’ları bir araya getirerek, iletişim faaliyetlerini güçlendirmeyi hedefliyor.

Reklamcılar Derneği, bu hedefler doğrultusunda destek vermek isteyen ve Deprem Hazırlık Eğitimleri’ne katılmak isteyen ajansların kendileriyle iletişime geçmesini bekliyor… 

“Hep beraber değer yaratacak projeler tasarlamak ve hayata geçirmek çok önemli”

2023 yılında gerçekleştirilecek projelerden ve gelir kaynaklarından finansman yaratarak, afet bölgesinde sürdürülebilir dayanışma projeleri gerçekleştirmek üzere çalışmaya devam ettiklerini belirten Reklamcılar Derneği üyelerine yaptığı çağrıda “İyi fikirlere en çok ihtiyacımız olan zamandayız… Projelerin bir parçası olmak isteyen tüm ajansların bizlerle iletişime geçmesini rica ediyoruz.” dedi… 

Zor gün dostu şirketler…

featured
1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
5 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İşsizliğin yeni adı: Dijitalleşme ve uyum açığı
Haberler
İşsizliğin yeni adı: Dijitalleşme ve uyum açığı
Nafizcan Önder
12 Nisan 2025
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Haberler
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
İrem Alimoğlu
9 Mayıs 2025
İş hayatında öncelikler değişiyor: "Maaş tamam ama esneklik ve iyi yaşam da şart!"
Haberler
İş hayatında öncelikler değişiyor: “Maaş tamam ama esneklik ve iyi yaşam da şart!”
İrem Alimoğlu
1 Mayıs 2025
"Normal Doğum" tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Haberler
“Normal Doğum” tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.