3 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Reklam karakteri dizi oyuncusu olursa
Haberler

Reklam karakteri dizi oyuncusu olursa

Marketing Türkiye
6 Haziran 2017
2 dk okuma

DenizBank, televizyon reklamları için hayata geçirdiği ‘Deniz Adam’ karakterini, başarılı yönetmen Onur Ünlü’nün yazıp yönettiği internet dizisi Görünen Adam’ın senaryosuna entegre ederek, ezber bozan bir projeye daha imza attı.
Banka, bundan önce 2009 yılında, Beyazıt Öztürk ve Erdal Özyağcılar’ın “Robinson ve Cuma” tiplemelerini canlandırdığı reklam serileriyle marka bilinirliğine önemli katkı sağlamış; özellikle filmlerin seri halde çekilip yayınlanması dolayısıyla maliyet yönetimi anlamında sektörüne bir inovasyon örneği kazandırmıştı. Şimdi sektöre yön verecek bir projeyi daha hayata geçiren DenizBank’ın televizyon reklamlarında gördüğümüz ‘Deniz Adam’ karakteri, Leyla ile Mecnun, Beş Kardeş ve Ben de Özledim gibi fenomen yapımlarla adından söz ettiren yönetmen Onur Ünlü’nün yazıp yönettiği internet dizisi Görünen Adam’da, dizi karakteri olarak senaryonun bir parçası haline geliyor.

1 ayda 163 bin abone
Daha önce sektörde benzeri yapılmamış uygulama, izleyicilerin de olumlu tepkisini toplayarak, Youtube üzerinden yayına girdiği 15 Mayıs ‘tan itibaren 163 bin kanal abone sayısıyla 9 milyon üzerinde izlendi ve dijital dünyada son dönemde yapılan içerik çalışmaları arasında en yüksek erişim oranlarını yakaladı. Dizi ayrıca 175 bin üzerinde beğeni ve 20 bin üzerinde paylaşım ile sektöründeki benzer projelerin yaklaşık 20 katı etkileşim elde etmiş oldu.
Erkan Kolçak Köstendil, Osman Sonant, Selim Bayraktar gibi sevilen isimlerin yer aldığı 10 bölümlük seride, DenizBank’ın ürün, hizmet ve uygulamaları, Murat Kapu’nun canlandırdığı ‘Deniz Adam’ aracılığıyla zor anlarında dizinin kahramanı Kurtuluş’a yardımcı olması amacıyla sunuluyor. Proje, DenizBank’ın, dijital dünyanın içine doğmuş Y ve Z kuşağı ile temas noktalarının artırmasına sağladığı desteğin yanı sıra, bankanın kurulduğu günden bu yana ‘Sanata Evet’ mottosuyla devam ettirdiği kültür sanat yatırımlarının devamlılığı açısından da önem arz ediyor.

“Gençlere kendimizi anlatacak yeni bir yolculuğa çıktık”
Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan DenizBank Genel Müdürü Hakan Ateş gençler ile yepyeni bir platformda buluşmalarını sağlayacak, aynı zamanda bankanın dinamizmini ve yenilikçilik vaadini en doğru şekilde anlatacak bir stratejiyle yola çıktıklarını söyledi. Ateş şöyle konuştu; “Bankamız, hem büyük önem verdiği dijital dünya ve kanallardaki varlığını bir adım öteye taşımak hem de yeni jenerasyonun temsilcileri olan, geleceğimizi şekillendirecek Y ve Z kuşağı ile bağlarını kuvvetlendirmek üzere yepyeni bir yolculuk başlattı. Sektörde ilk defa bir reklam karakteri internet dizisinde yer alıyor, dizinin bir parçası haline geliyor. Hedef kitledeki ilk değerlendirmelerde de geniş yelpazedeki reklam uygulamamızla ilgili olumlu dönüşler alıyoruz, yapımın youtube izleme trendinde üst sıralarda yer aldığını biliyoruz. Biz bu yeni yolculuğumuzda sektörümüzü fazla tanımayan gençlere ulaşmayı, onlarla daha fazla ilişkide olmayı amaçladık. Hatta Görünen Adam’dan sonra yine gençlerin ilgisini çekeceğine inandığımız, hatta onlara bir miktar cep harçlığı da kazandıracak yeni bir projemizi kısa süre içinde duyuracağız. Önümüzdeki dönemde benzer işleri hayata geçirme konusunda büyük heyecan duyuyoruz.”

Diziye aşağıdaki linkten ulaşmak mümkün:
http://bit.ly/gorunenadam

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
Güncel Haberler
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Haberler
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sena Tufan
25 Ekim 2025
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Haberler
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Sena Tufan
3 hafta önce
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart'ın...
Haberler
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart’ın…
İrem Alimoğlu
6 gün önce
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
Haberler
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
Nafizcan Önder
31 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.