6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Regl ürünleri
Haberler

İngilizler regl yoksulluğu çekiyor

Gizem Yıldız
9 Haziran 2022
1 dk okuma

Dünya Bankasının verilerine göre global olarak 500 milyon kişinin menstrüel hijyen yönetimi için yeterli olanaklara erişimi yok. Derin Yoksulluk Ağı‘nın İstanbul’da yaptığı bir araştırmaya göre ise açlık sınırındaki ailelerin yüzde 82’si hijyenik pede erişemediğini ifade ediyor. Regl yoksulluğu son zamanlarda sıklıkla dile getirilen bir konu. Gelin İngiltere’deki yansımalarına daha yakından bakalım…

WaterAid tarafından İngiltere’de yaşayan ve yaşları 14 ile 50 arasında değişen 2.000 kişiyle yapılan araştırma, hayat pahalılığının regl dönemindeki insanları nasıl etkilediğini ortaya koyuyor. Araştırmanın öne çıkan verileri ise şöyle;

  • Neredeyse her üç kişiden biri (yüzde 32) gelecekte regl ürünlerine parası yetmeyeceğinden endişe duyduğunu, yüzde 24’ü ise geçtiğimiz yıl regl ürünleri satın almakta zorlandığını söylüyor.
  • Hal böyleyken her beş kadından biri (yüzde 22) işten, okuldan veya bir hayır kurumundan alınan ücretsiz regl ürünlerini kullandığını, yüzde 24’ü ise yeterli regl ürünlerini karşılayamadıkları için sosyal veya sportif etkinlikleri kaçırdığını belirtiyor.
  • Ek olarak, katılımcıların yüzde 30’u daha ucuz markaları tercih ettiğini, yüzde 26’sı maliyetleri düşürmek için regl ürünlerini önerilen süreden daha uzun kullandığını itiraf ediyor.

Kadınlar için son derece doğal ve biyolojik bir döngü olan regl ile ilgili çok sayıda toplumsal tabu var. Tabii toplum baskısı bu tabuları her daim beslemeye devam ediyor. Mesela marketten alınan pedler gazete kağıdına sarılabiliyor ya da birçok kadının regl günüm demeye dili varamıyor. Peki kadınlar her ay yaşadıkları bu döngüyle ilgili neler biliyor? Regl dönemlerini nasıl geçiriyor? Bilgi almak istediklerinde başvurdukları kaynaklar neler? Ped tercihini neye göre yapıyor? İşte tüm soruların ve daha fazlasının yanıtını bulmak adına önemli bir çalışmaya imza atan Endometriozis ve Adenomyozis Derneği, Molped ile gerçekleştirdiği “Türkiye’nin Regl Farkındalık Araştırması Raporu”nu yayınladı. Detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

featured
1 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
2 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
3 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
4 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
5 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Güncel Haberler
Ayşe Aydın yazdı: "Cannes Lions'da tesadüflere yer yok!"
Ayşe Aydın yazdı: “Cannes Lions’da tesadüflere yer yok!”
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

GetirBüyük'ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya...
Haberler
GetirBüyük’ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya…
Advertorial
2 gün önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Sena Tufan
3 gün önce
Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Haberler
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Cannes Lions'ta Türkiye'ye ilk ödül geldi!
Haberler
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.