Publicis Groupe’tan koronavirüs önlemleri
Çin’de başlayıp tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 virüsü Türkiye’de de etkisini gösterdi. Ve binlerce insan şu sıralar karantina altında… Böylesi bir gündemde global ve ulusal birçok ajans koronavirüse karşı önlemlerini aldı. Bu ajanslardan biri de Publicis Groupe… Publicis Healthcare Türkiye Ajans Başkanı Eda Altan Altıer ajansın hayata geçirdiği tedbirleri Marketing Türkiye için anlattı.
“Publicis Groupe Türkiye olarak tüm çalışanlarımız ve paydaşlarımızın sağlık ve güvenliğini korumak için son derece detaylı bir aksiyon planı devreye aldık. Dünyada COVID-19 alarmı verildiği andan itibaren hızla hareket ederek gereken bütün önlemleri uygulamaya koyduk. Bu çerçevede seyahatlerimizi ve ofis dışında yapacağımız toplantıları durdurduk. Müşterilerimizle çevrimiçi toplantılar ve Skype üzerinden gerçekleştirdiğimiz video konferanslarla bir araya geliyoruz.
İş süreçlerimizin kusursuz şekilde devam etmesi adına gerekli tüm teknik ve idari altyapıyı hayata geçirdik. Tüm ekiplerimizin mobil olarak uzaktan çalışmasına yönelik IT hazırlıklarımızı tamamladık. Uzaktan çalışma sürecinin detaylarını oluştururken de hizmet verdiğimiz her pazardaki hukuk, bilişim teknolojileri ve İK ekiplerimizle yakından çalıştık ve gerekli adımları hassasiyetle planladık.
Bütün ofislerimizin temizlik ve hijyen operasyon frekanslarını maksimuma taşıdık. Grup bünyemizdeki Publicis Healthcare ajansımız aracılığıyla tüm çalışanlarımızı hem işyerinde hem de evlerinde almaları gereken önlemler konusunda sürekli bilgilendiriyoruz.
Küresel ölçekte de 7 gün 24 saat hizmet veren bir COVID-19 destek ekibimiz var. Bu ekip farklı ülkelerde, farklı saat dilimlerinde yer alan her bir çalışandan gelebilecek talep ve soruları cevaplandırıyor. Süreci her adımda yakından takip ediyor, Paris’teki merkez ofisimiz, Dünya Sağlık Örgütü ve yerel yönetimlerden aldığımız yönergeler doğrultusunda oluşabilecek tüm senaryolara karşı önlemlerimizi alıyoruz.”