Promo&Activation’da Grand Prix İngiltere’ye gitti

Dünyanın en prestijli reklamcılık festivallerinden biri olan Cannes Lions’un Promo & Activation kategorisinde ödüller sahiplerini buldu. 300 çalışmanın kısa listeye kaldığı kategoride 94 Aslan sahiplerine verilirken büyük ödülü Adam & Eve DDB Londra’nın Harvey Nichols için hazırladığı “Sorry I Spent It on Myself” başlıklı Noel kampanyası kazandı.

Bu yıl 75 ülkeden 3 bin 241 başvurunun yapıldığı Promo & Activation kategorisinde Adam & Eve DDB Londra’nın Harvey Nichols için hazırladığı “Sorry I Spent It on Myself” başlıklı Noel kampanyası hem Grand Prix hem de Altın Lion kazandı. Toplamda 1 Grand Prix, 20 Altın Lion, 29 Gümüş Lion ve 44 Bronz Lion sahiplerine verildi.

{youtube}fqln_-_RRiE|450|280{/youtube}

İLGİLİ HABERLER