16 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Profesyonel güzelliğin geleceğine atılan imza: Hairtopia.2!
Haberler

Profesyonel güzelliğin geleceğine atılan imza: Hairtopia.2!

Advertorial
22 Temmuz 2024
2 dk okuma

L’Oréal Professionnel, profesyonel güzellik sektörünün ve kuaförlük mesleğinin geleceğini şekillendiren en büyük buluşma olan Hairtopia’nın ikincisini 3 Haziran Pazartesi günü Volkswagen Arena’da gerçekleştirdi. En yeni saç tekniklerini, teknoloji, gelecek ve profesyonel güzelliği bir araya getiren Hairtopia.2, 500’den fazla kuaförün, 150’den fazla basın ve influencer’ın katılımıyla gerçekleşti. Profesyonel saç sektöründe büyük ilgi yaratan Hairtopia.2’yi, L’Oréal Profesyonel Ürünler Divizyonu Genel Müdürü Bahadır İnanç’tan dinledik.

Profesyonel güzelliğin geleceğine atılan imza: Hairtopia.2!
Bahadır İnanç

L’Oréal Professionnel ürünleriyle profesyonel güzellik pazarının dönüşümüne nasıl liderlik ediyorsunuz?

L’Oréal Professionnel, şirketin kurucu markası olarak 115 yıldır kuaförlerle ve saç sanatçılarıyla birlikte çalışıyor. Markanın en önemli misyonlarından biri mesleğin ve sektörün gelişimine liderlik etmek. L’Oréal olarak kendimizi sadece güzellik şirketi olarak tanımlamıyoruz, aynı zamanda tekno güzellik devriminin öncüsüyüz. Teknolojiyi merkezine alan, kapsayıcı, değiştirici, dönüştürücü, sürdürücü bir güzelliğin dünyayı değiştireceğine inanıyoruz. Profesyonel ürünler divizyonu olarak, profesyonel güzelliği en yüksek potansiyeline taşımak için inovasyonlara öncülük ediyor, sektörü cesaretlendiriyor ve güzelliği profesyonellerle birlikte şekillendiriyoruz. Teknolojiyi, ürün ve servislerimizin kalbine koyuyoruz. Tüketici ihtiyaçlarına uygun ürün ve servislerimizle profesyonellerin sanatını desteklemek ve ileri taşımak en önemli misyonumuz.

L’Oréal Professionnel’in sektördeki yenilikçi projeleri nelerdir? Bu projelerle kuaförlük mesleğine nasıl katkılar sağlıyorsunuz?

115 yıldır odağımızda, sektörün ve kuaförlük mesleğinin gelişimi var. Geniş ürün portföyümüz ve teknolojilerimizle kuaförlerin salon deneyimini ileri taşırken, teknik ve sosyal becerilerini geliştirecek projeleri de hayata geçiriyoruz. Geçen yıl sektöre yeni yetenekler kazandırmak için Kuaförler Derneği ve Boğaziçi Üniversitesi iş birliğiyle Pro School projemizi başlattık. Bugüne kadar +70 mezun kuaförü sektöre kazandırdık. Sektörde kadın kuaför oranının Avrupa ortalamasından düşük olmasından hareketle Kadın Profesyoneller eğitim ve mentorluk programını başlattık. Bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceğimiz projeyle 300’den fazla kadına ulaşmayı hedefliyoruz. Sürdürülebilirlik en önemli odaklarımızdan biri. Bu yıl hayata geçireceğimiz ‘Yeşil Salon’ projemizle 30’dan fazla salona su, enerji tasarrufu ve atık yönetimi konularında destek sağlayacağız. Gjosa akıllı duş başlığımızla salonlarda yüzde 69’a kadar su tasarrufu sağlarken, yeniden doldurulabilir ürünlerimizle geri dönüşümü arttıracağız. Kuaförlerimizin profesyonel gelişimlerinin yanı sıra ruh ve beden iyiliğine de odaklanıyoruz. Global Head Up programıyla da ülkemizde +100’den fazla kuaföre eğitim sağladık, bu yıl hedefimiz +400 kuaföre ulaşmak olacak.

Hairtopia.2 etkinliğinde öne çıkan paneller, masterclass’lar ve saçla modayı birleştiren defile hakkında neler söyleyebilirsiniz? Hairtopia’nın gelecek yıl devamını görecek miyiz?

Hairtopia’nın temellerini atarken hayalimiz sektörü ileriye taşımak ve sektöre ilham olmaktı. Bu yıl ikincisinin gerçekleştiğini ve gelenekselleştiğini görmekten mutluluk duyuyoruz. Hairtopia.2 için profesyonelliğin, teknolojinin, güzelliğin ve geleceğin odakta olduğu panel ve sahne şovlarına yoğunlaştık. İngiltere’nin önde gelen saç akademisi Trevor Sorbie Academy eğitmenleri, düzenledikleri masterclass’larla yeni balyaj, kesim ve şekillendirme tekniklerini sahnede canlı olarak uyguladı. Psikolog Beyhan Budak, stres yönetimi ve iş-yaşam dengesi konularında tavsiyelerini, MM Bahçecik Salon Kurucusu Metin Bahçecik ise sektörde başarılı olmanın yollarını ve deneyimlerini paylaştı. Sabit Akkaya ve Tiktok Türkiye ekibi ile sosyal medyada büyümenin püf noktalarını konuştuk. Ayrıca pro artistik ekibimizin göz alıcı saç tasarımlarıyla Nihan Peker’in etkileyici tasarımlarının buluştuğu özel bir defileye imza attık. Gelecek yıl Hairtopia tüm profesyonel divizyonun odağı haline gelecek, her iki markanın da gücünü ortaya koyduğumuz ve sektöre ilham olmaya devam ettiğimiz bir etkinlik olarak karşımıza çıkacak. Hairtopia.3’te kuaför iş ortaklarımızla yeniden buluşmak için sabırsızlanıyoruz.

featured hairtopia
1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdü
5 Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel'den açıklama: İmar Kanunu'na aykırılık yok!
Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel’den açıklama: İmar Kanunu’na aykırılık yok!
Güncel Haberler
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
İşverenlerin yüzde 74'ü üst düzey pozisyonları doldurmakta zorlanıyor!
İşverenlerin yüzde 74’ü üst düzey pozisyonları doldurmakta zorlanıyor!
İyi ama eksik
İyi ama eksik
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gerety Awards jürisi değerlendirmelere başladı!
Haberler
Gerety Awards jürisi değerlendirmelere başladı!
Sena Tufan
14 Mayıs 2025
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek hayatını kaybetti
Featured
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek hayatını kaybetti
Nafizcan Önder
10 Haziran 2025
YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
Haberler
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Nafizcan Önder
11 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.