8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!
Haberler

Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!

Sena Tufan
16 Eylül 2024
2 dk okuma

Sürüşünüze biraz acı katmaya hazır mısınız? Porsche Kanada, damak tadınıza şölen sunmak ve kalbinizi hızlandırmak için harekete geçti.

Kreatif Ajans Angry Butterfly ile birlikte düzenlenen “Cayenne Taste Drive” adlı kampanyada Porsche, sürücüleri Cayenne modelini bir biber çiftliğinde test etmeye davet etti. Katılımcılar, dar slalomlar, ani frenlemeler ve yokuş inişlerinden oluşan özel bir yetenek parkurunda araçlarını sürdüler. İlginç olan şu ki sürücüler bu zorlu parkurda mücadele ederken biyometrik verileri toplandı.

Porsche sertifikalı eğitmenlerin gözetiminde sürücüler, Cayenne’ı sınırlarına kadar zorladıkça kalp atış hızları yükseldi ve yüz ifadeleri değişti. Toplanan veriler daha sonra her sürücü için kişiselleştirilmiş bir Scoville derecesi üretmek üzere işlendi. (Bilmeyenler için Scoville ölçeği, biberlerin ve diğer baharatlı yiyeceklerin acılık derecesini ölçen bir ölçek.)

Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!
Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!

Porsche, daha sonra Cayenne model serisinin farklı yönlerini yansıtan ve her bir sürücü için özel olan bir acı sos koleksiyonu hazırladı.

“Original” sos, Cayenne’ın çok yönlülüğünü yansıtacak şekilde tatlı ve sarımsaklı bir lezzet sunarken, yeterince baharat içeriyor. Daha fazla acı arayanlar için ise “Cayenne S”, cayenne biberi, mango ve ananas ile lezzeti artırıyor.

Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!
Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!

Porsche’nin E-Hybrid modelinden ilham alan iki sos, elma, yeşil cayenne biberi, zencefil ve yeşil jalapeño içeriyor. Koleksiyon, siyah kiraz ve üç farklı biberle hazırlanan “GTS” ve chipotle ile red ghost biberin gücünü taşıyan cesur, isli “Turbo GT”ile tamamlanıyor.

Bu lansman, Porsche’nin performans odaklı DNA’sını lezzetli bir deneyime dönüştürüyor. Şu anda Porsche bayilerinde satışta olan sınırlı üretim acı soslar, Cayenne’in altı farklı versiyonunu yansıtacak şekilde özel olarak tasarlandı.

Kaynak: LBB Online

Porsche’nin yeni reklamında senarist de yönetmen de başrol de Dua Lipa

angry butterfly featured porsche
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
3 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
4 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
5 YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Güncel Haberler
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Haberler
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Haberler
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Sena Tufan
31 Ekim 2025
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, "Üç Ayaklı Kedi"nin izinde…
Haberler
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, “Üç Ayaklı Kedi”nin izinde…
İrem Alimoğlu
6 Kasım 2025
Ayhancan Güven, DTM’de tarih yazdı!
Haberler
Ayhancan Güven, DTM’de tarih yazdı!
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.