Pizza Hut yeni iletişim ajansını seçti ‘Dünyanın en meşhur pizzası’ sloganı ile 100’ün üzerinde ülkede 15.600 şubesiyle hizmet veren Pizza Hut, Türkiye’de iletişim alanındaki tüm faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı. 1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor! 2 Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor! 3 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı? 4 Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor! 5 Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…Güncel Haberler İngiltere’de binlerce kişi Johnson & Johnson’a “kanser riski” sebebiyle dava açtı Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim) 5G frekans ihalesi tamamlandı! 2026’da kullanıcılarla buluşacak…Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE