Pizza Hut yeni iletişim ajansını seçti ‘Dünyanın en meşhur pizzası’ sloganı ile 100’ün üzerinde ülkede 15.600 şubesiyle hizmet veren Pizza Hut, Türkiye’de iletişim alanındaki tüm faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı. 1 Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti 2 2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu! 3 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak 4 Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi! 5 Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…Güncel Haberler The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu! Şirketlerin yüzde 78’i 2026’da tek ücret artışı planlıyor Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE