Pizza Hut yeni iletişim ajansını seçti ‘Dünyanın en meşhur pizzası’ sloganı ile 100’ün üzerinde ülkede 15.600 şubesiyle hizmet veren Pizza Hut, Türkiye’de iletişim alanındaki tüm faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı. 1 CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi… 2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor 3 YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları… 4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi? 5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!Güncel Haberler Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır? Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyorSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE