Pizza Hut yeni iletişim ajansını seçti ‘Dünyanın en meşhur pizzası’ sloganı ile 100’ün üzerinde ülkede 15.600 şubesiyle hizmet veren Pizza Hut, Türkiye’de iletişim alanındaki tüm faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı. 1 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı 2 Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı 3 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme” 4 Papara’nın faaliyet izni iptal edildi 5 Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)Güncel Haberler “67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde! “Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE