Pizza Hut yeni iletişim ajansını seçti ‘Dünyanın en meşhur pizzası’ sloganı ile 100’ün üzerinde ülkede 15.600 şubesiyle hizmet veren Pizza Hut, Türkiye’de iletişim alanındaki tüm faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı. 1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak? 2 Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli 3 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!” 4 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla 5 Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!Güncel Haberler AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı… 2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor WPP Media Başkanı Scott-Dawkins 2030’dan bildiriyor: “Reklamcının bir günü”Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE