Pizza Hut yeni iletişim ajansını seçti ‘Dünyanın en meşhur pizzası’ sloganı ile 100’ün üzerinde ülkede 15.600 şubesiyle hizmet veren Pizza Hut, Türkiye’de iletişim alanındaki tüm faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı. 1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları! 2 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti! 3 Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları… 4 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor 5 Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturduGüncel Haberler Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecekSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE