21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pınar neden Trend Topic oldu?
Haberler

Pınar neden Trend Topic oldu?

Berçem Sultan Kaya
10 Aralık 2021
1 dk okuma

Çiğ süte yapılan zammın ürünlere yansıması bir şok etkisi yaratırken süt sektörünün önde gelen markası Pınar da Twitter’da Trend Topic oldu. Fiyatı 16 lira civarına gelen 1 litre Pınar süt karşısında insanlar isyan etti. Pek çok süt markası zamlı ürünleriyle rafa çıksa da süt denildiğinde akla ilk gelen marka olan Pınar paylaşımların da odağında yer aldı.

Geçtiğimiz günlerde çiğ süte yapılan zam marketlerdeki süt ürünlerine de yansımaya başladı. Pınar sütün fiyatının 15.90 liraya kadar çıkması da Twitter gündeminin merkezine oturdu. Kullanıcılar farklı marketlerden süt fiyatları paylaşırken şakayla karışık durumun ciddiyetini dile getirdi. Nitekim kimi kullanıcıların da paylaştığı üzere önceden bir asgari ücretle 552lt süt alınırken, şu anda 172lt adet alındığına dikkat çekildi.

1 litre Pınar süt 15.90 TL. Bunun adı gıda krizi pic.twitter.com/gxE6rVw5FA

— Halit İkbal Yazıyor (@halitikbalim) December 10, 2021

Tabii fiyatı artan tek ürün süt de değil… Süt ürünlerine genel olarak zam gelmesinin yanı sıra daha yakın zamanda ekmek, tuvalet kağıdı, tütün, kahve, benzin ve motorine zam gelmesi gündemi meşgul etmişti. Artan döviz kuru, son günlerde gıdadan temizliğe, giyimden teknolojik ürünlere kadar hemen her kategoride gözle görülür zamları da beraberinde getirdi.

İşte o zamlara verilen tepkiler:

Pınar süt almaya gidiyorum pic.twitter.com/3Y7B1hetw9

— matmasel (@MatmaSel0) December 10, 2021
https://twitter.com/MuratMmturk/status/1469237985296138245

Tereyağının (Pınar) kilosu 98,50 TL'den 142,25 TL'ye fırladı. #zamlar pic.twitter.com/0YjuKxkLiZ

— Turhan Bozkurt (@TurhanBozkurTV) December 10, 2021

1 litre Pınar süt 15 tl olmuş.

Biz süt almakta zorluk çekiyoruz.

Ülkemizde ki turistler aynı böyle; pic.twitter.com/TvBWjElprN

— Yunus Bey (@Yunusbsdn) December 10, 2021

İnsanlar krize doğal olarak küçülerek yanıt verdiler. “Dışarıda yemeyeceğiz artık…”, “Bir süre yeni kıyafet almayalım…”

Tuvalet kağıdı zammı elde kalan bu son stratejinin de çökmesi anlamına geldiği için şok etkisi yarattı.

— İlker Küçükparlak (@IKucukparlak) December 10, 2021

Marketlerdeki ürünlere gelen zamlar çalışanlar tarafından paylaşıldı. pic.twitter.com/vp9bq0GEA4

— ibrahim Haskoloğlu (@haskologlu) December 4, 2021

Esnaf lokantasına gidin ve yalnızca bir çorba isteyin. Çorbanın yanında sınırsız ekmek seçeneği olduğu için karnınız fazlasıyla doyacaktır. Tüm bunların yanında masada bulunan biber turşusuyla kendinizi şımartabilirsiniz. pic.twitter.com/Gk7q84gVKo

— Asgari Ücret İle Hayatta Kalma Rehberi (@asgarirehber) November 30, 2021

Tuvalet kağıdından sonra zam sırası süt ürünlerinde

featured pınar
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Haberler
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
Marketing Türkiye
15 Ekim 2025
Paşabahçe'nin sürdürülebilir yeni ambalajları şimdi raflarda
Haberler
Paşabahçe’nin sürdürülebilir yeni ambalajları şimdi raflarda
Advertorial
13 Ekim 2025
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Haberler
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Sena Tufan
2 hafta önce
Lahmacun Endeksi Eylül sonuçları açıklandı: Yeni fiyatlar cep yakıyor
Haberler
Lahmacun Endeksi Eylül sonuçları açıklandı: Yeni fiyatlar cep yakıyor
İrem Alimoğlu
3 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.