20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Coca-Cola ve Mavi'den doğa dostu koleksiyon!
Haberler

Coca-Cola ve Mavi’den doğa dostu koleksiyon!

Nafizcan Önder
11 Eylül 2020
2 dk okuma

Covid-19 süresince evlerimize kapandığımız günlerde doğa kendini yenileyerek tüm insanlığa mesajını net bir biçimde vermişti. Bu mesaj belli ki tüm dünya vatandaşlarınca alındı… McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı araştırma sonuçları gösteriyor ki; Covid-19 tüketicilerin moda endüstrisinde sürdürülebilirlik beklentilerine ivme kazandırdı. Tüketiciler artık çevre dostu ürünlere yöneliyor. 24 Ağustos 2020 tarihli “Yeni moda: daha yeşil, daha mavi, daha sürdürülebilir!” araştırma haberimiz bu cümlelerle başlıyordu… Görünen o ki doğanın verdiği mesajı Mavi ve Coca-Cola da almış ve yeni moda trendini tam 12’den vurmuş… Coca-Cola ve Mavi, yaşanabilir bir geleceğe katkıda bulunmak amacıyla birlikte hareket ederek mobil uygulama Kollekt ile toplanan pet şişelere, Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu’nda yeniden hayat veriyor!

İkonik iki marka Mavi ve Coca-Cola, pet şişelerin geri dönüşümü yoluyla hazırladığı Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu’nu sundu. Koleksiyon, doğaya saygısını farklı şekillerde ifade eden, geri dönüştürülmüş pet, pamuk veya yüzde 100 organik pamuktan üretilmiş dokuz farklı tişörtten oluşuyor. Tişörtlerin üretiminde kullanılan plastikler Coca-Cola Vakfı, Doğa Koruma Merkezi (DKM) ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı’nın (UNDP) iş birliğiyle Kemer’de pilot program olarak hayata geçirilen ve toplum tabanlı bir geri dönüşümü destekleyen KOLLEKT uygulaması ile toplanıyor.

Coca-Cola ve Mavi'den doğa dostu koleksiyon!

“Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu”, Coca-Cola’nın “Atıksız Bir Dünya” vizyonunun bir parçası olarak hayata geçirildi. Dünyadaki plastik sorununun aşılmasına yardımcı olmak için şişeleyici ortaklarıyla birlikte kendisine önemli hedefler belirleyen marka, bu vizyon kapsamında 2025 yılına kadar ürettiği ambalajların tamamını yüzde 100 geri dönüştürülebilir yapacak ve 2030 yılına kadar tüm ambalajlarını geri dönüşüme kazandıracak. Coca-Cola, aynı zamanda, tüketiciyi de geri dönüşüm konusunda teşvik ederek herkesin bu süreçte yer alması için çalışmalarını sürdüreceğini bildiriyor.

McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı “Yeni moda: daha yeşil, daha mavi, daha sürdürülebilir!” araştırma haberimizi de incelemeyi unutmayın!

coca-cola Coca-Cola Türkiye Mavi sürdürülebilir moda
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
3 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
Güncel Haberler
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası...
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Haberler
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Nafizcan Önder
9 Kasım 2025
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Haberler
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Marketing Türkiye
10 Ekim 2025
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Haberler
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Nafizcan Önder
16 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.