18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Coca-Cola ve Mavi'den doğa dostu koleksiyon!
Haberler

Coca-Cola ve Mavi’den doğa dostu koleksiyon!

Nafizcan Önder
11 Eylül 2020
2 dk okuma

Covid-19 süresince evlerimize kapandığımız günlerde doğa kendini yenileyerek tüm insanlığa mesajını net bir biçimde vermişti. Bu mesaj belli ki tüm dünya vatandaşlarınca alındı… McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı araştırma sonuçları gösteriyor ki; Covid-19 tüketicilerin moda endüstrisinde sürdürülebilirlik beklentilerine ivme kazandırdı. Tüketiciler artık çevre dostu ürünlere yöneliyor. 24 Ağustos 2020 tarihli “Yeni moda: daha yeşil, daha mavi, daha sürdürülebilir!” araştırma haberimiz bu cümlelerle başlıyordu… Görünen o ki doğanın verdiği mesajı Mavi ve Coca-Cola da almış ve yeni moda trendini tam 12’den vurmuş… Coca-Cola ve Mavi, yaşanabilir bir geleceğe katkıda bulunmak amacıyla birlikte hareket ederek mobil uygulama Kollekt ile toplanan pet şişelere, Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu’nda yeniden hayat veriyor!

İkonik iki marka Mavi ve Coca-Cola, pet şişelerin geri dönüşümü yoluyla hazırladığı Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu’nu sundu. Koleksiyon, doğaya saygısını farklı şekillerde ifade eden, geri dönüştürülmüş pet, pamuk veya yüzde 100 organik pamuktan üretilmiş dokuz farklı tişörtten oluşuyor. Tişörtlerin üretiminde kullanılan plastikler Coca-Cola Vakfı, Doğa Koruma Merkezi (DKM) ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı’nın (UNDP) iş birliğiyle Kemer’de pilot program olarak hayata geçirilen ve toplum tabanlı bir geri dönüşümü destekleyen KOLLEKT uygulaması ile toplanıyor.

Coca-Cola ve Mavi'den doğa dostu koleksiyon!

“Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu”, Coca-Cola’nın “Atıksız Bir Dünya” vizyonunun bir parçası olarak hayata geçirildi. Dünyadaki plastik sorununun aşılmasına yardımcı olmak için şişeleyici ortaklarıyla birlikte kendisine önemli hedefler belirleyen marka, bu vizyon kapsamında 2025 yılına kadar ürettiği ambalajların tamamını yüzde 100 geri dönüştürülebilir yapacak ve 2030 yılına kadar tüm ambalajlarını geri dönüşüme kazandıracak. Coca-Cola, aynı zamanda, tüketiciyi de geri dönüşüm konusunda teşvik ederek herkesin bu süreçte yer alması için çalışmalarını sürdüreceğini bildiriyor.

McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı “Yeni moda: daha yeşil, daha mavi, daha sürdürülebilir!” araştırma haberimizi de incelemeyi unutmayın!

coca-cola Coca-Cola Türkiye Mavi sürdürülebilir moda
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Haberler
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Nafizcan Önder
9 Eylül 2025
Pinterest, hayal dünyasını keşfe dönüştürüyor
Haberler
Pinterest, hayal dünyasını keşfe dönüştürüyor
Sena Tufan
16 Eylül 2025
Mobil dünyanın en popüler “kötü amaçlı” uygulamaları…
Haberler
Mobil dünyanın en popüler “kötü amaçlı” uygulamaları…
Sena Tufan
14 Eylül 2025
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Haberler
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Sena Tufan
8 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.