7 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluğunu uzattı
Haberler

PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluğunu uzattı

Marketing Türkiye
23 Haziran 2023
2 dk okuma

2015 yılından bu yana UEFA Şampiyonlar Ligi ile iş birliğini sürdüren PepsiCo, stratejik ortaklığını üç yıl daha uzattı. Haziran 2027’ye kadar sürecek olan bu uzatma, PepsiCo’nun elit futbol dünyasındaki yerini daha da güçlendirecek. Sponsorluğunu yenileyen ilk şirket olan PepsiCo’nun bu kararı önemli bir döneme denk geliyor. Zira Şampiyonlar Ligi’ne katılan kulüp sayısının artmasıyla yeni maç formatları tanıtılırken Pepsi®, Lays® ve Gatorade® gibi ikonik PepsiCo markaları eğlenceli deneyimler sunmaya hazırlanıyor.

PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi ile sürdürdüğü ortaklığın üçüncü döneminde dünyanın en çok izlenen spor etkinliğinin erişiminin genişletilmesine katkı sunacak, gelecek nesil taraftarın etkileşimini artıracak ve topluma, gezegene destek olmak için PepsiCo Positive (pep+) anlayışı kapsamında sürdürülebilirlik çalışmalarını hızlandıracak. İş birliğinin uzatılması PepsiCo’nun toplumsal ve çevresel olumlu etki sağlama taahhüdünü 1 milyon dolarlık bir yatırımla pekiştirecek. UEFA Vakfı ile hayata geçirilen iş birliği projelerine ve gezegen odaklı ortak girişimlere ayrılan bu yatırım, çöpe atık yaratmayacak şekilde gerçekleştirilmesi hedeflenen UEFA Şampiyonlar Ligi 2026 finallerine yönelik ortak çabaları kapsıyor.

Yeni nesil taraftar etkileşimi ve yeni deneyimlerle futbolun geleceği destekleniyor

PepsiCo ve UEFA Şampiyonlar Ligi iş birliğinin yeni dönemi, markalar ve taraftarlar arasındaki karşılıklı diyaloğu güçlendirerek global iletişime dayalı kültürü destekleyecek. Taraftarlara benzersiz deneyimler sunacak olan PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi’nin küresel erişimini daha da genişletmeyi ve en hızlı büyüyen futbol pazarı olan ABD ve Orta Doğu’daki etkinlikleri iki katına çıkarmayı hedefliyor.

PepsiCo’nun dünyanın en güzel sporuyla tarihi bir geçmişi olduğunu belirtenPepsiCo Global Spor ve İş Ortaklıkları Başkanı Adam Warner, “Futbolun dünya çapındaki erişimini ve etkisini güçlendirmek üzere UEFA Şampiyonlar Ligi ile ortaklığımızı yenilemekten mutluluk duyuyoruz. UEFA Şampiyonlar Ligi ve PepsiCo’nun ikonik yiyecek ve içecek markalarının oluşturduğu güçten yararlanarak geçtiğimiz sekiz yılda küresel pazarlarımızda sınıfının en iyisi etkinliklere imza attık. Sponsorluk anlaşmamızın uzatılmasıyla, saha içinde ve dışında insanlara ve gezegene olumlu değişimler sağlamak üzere, portföyümüzü kullanmaya devam edeceğiz” dedi.

UEFA pazarlama direktörü Guy-Laurent Epstein ise şunları belirtti:“Önümüzdeki üç yıllık döngü için PepsiCo ve ikonik markalarıyla iş ortaklığı yapmaya devam etmekten mutluluk duyuyoruz. Birlikte, taraftar deneyimini yenilikçi yöntemlerle geliştirmeye ve dünya çapında futbolun gücüyle toplulukları olumlu yönde etkilemeye devam edeceğiz.”

featured
1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ezberleri bozan ING Türkiye’nin özgürlükçü bankacılık vizyonu
Haberler
Ezberleri bozan ING Türkiye’nin özgürlükçü bankacılık vizyonu
Advertorial
11 Eylül 2025
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Haberler
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Haberler
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
İrem Alimoğlu
10 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.