22 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluğunu uzattı
Haberler

PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi sponsorluğunu uzattı

Marketing Türkiye
23 Haziran 2023
2 dk okuma

2015 yılından bu yana UEFA Şampiyonlar Ligi ile iş birliğini sürdüren PepsiCo, stratejik ortaklığını üç yıl daha uzattı. Haziran 2027’ye kadar sürecek olan bu uzatma, PepsiCo’nun elit futbol dünyasındaki yerini daha da güçlendirecek. Sponsorluğunu yenileyen ilk şirket olan PepsiCo’nun bu kararı önemli bir döneme denk geliyor. Zira Şampiyonlar Ligi’ne katılan kulüp sayısının artmasıyla yeni maç formatları tanıtılırken Pepsi®, Lays® ve Gatorade® gibi ikonik PepsiCo markaları eğlenceli deneyimler sunmaya hazırlanıyor.

PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi ile sürdürdüğü ortaklığın üçüncü döneminde dünyanın en çok izlenen spor etkinliğinin erişiminin genişletilmesine katkı sunacak, gelecek nesil taraftarın etkileşimini artıracak ve topluma, gezegene destek olmak için PepsiCo Positive (pep+) anlayışı kapsamında sürdürülebilirlik çalışmalarını hızlandıracak. İş birliğinin uzatılması PepsiCo’nun toplumsal ve çevresel olumlu etki sağlama taahhüdünü 1 milyon dolarlık bir yatırımla pekiştirecek. UEFA Vakfı ile hayata geçirilen iş birliği projelerine ve gezegen odaklı ortak girişimlere ayrılan bu yatırım, çöpe atık yaratmayacak şekilde gerçekleştirilmesi hedeflenen UEFA Şampiyonlar Ligi 2026 finallerine yönelik ortak çabaları kapsıyor.

Yeni nesil taraftar etkileşimi ve yeni deneyimlerle futbolun geleceği destekleniyor

PepsiCo ve UEFA Şampiyonlar Ligi iş birliğinin yeni dönemi, markalar ve taraftarlar arasındaki karşılıklı diyaloğu güçlendirerek global iletişime dayalı kültürü destekleyecek. Taraftarlara benzersiz deneyimler sunacak olan PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi’nin küresel erişimini daha da genişletmeyi ve en hızlı büyüyen futbol pazarı olan ABD ve Orta Doğu’daki etkinlikleri iki katına çıkarmayı hedefliyor.

PepsiCo’nun dünyanın en güzel sporuyla tarihi bir geçmişi olduğunu belirtenPepsiCo Global Spor ve İş Ortaklıkları Başkanı Adam Warner, “Futbolun dünya çapındaki erişimini ve etkisini güçlendirmek üzere UEFA Şampiyonlar Ligi ile ortaklığımızı yenilemekten mutluluk duyuyoruz. UEFA Şampiyonlar Ligi ve PepsiCo’nun ikonik yiyecek ve içecek markalarının oluşturduğu güçten yararlanarak geçtiğimiz sekiz yılda küresel pazarlarımızda sınıfının en iyisi etkinliklere imza attık. Sponsorluk anlaşmamızın uzatılmasıyla, saha içinde ve dışında insanlara ve gezegene olumlu değişimler sağlamak üzere, portföyümüzü kullanmaya devam edeceğiz” dedi.

UEFA pazarlama direktörü Guy-Laurent Epstein ise şunları belirtti:“Önümüzdeki üç yıllık döngü için PepsiCo ve ikonik markalarıyla iş ortaklığı yapmaya devam etmekten mutluluk duyuyoruz. Birlikte, taraftar deneyimini yenilikçi yöntemlerle geliştirmeye ve dünya çapında futbolun gücüyle toplulukları olumlu yönde etkilemeye devam edeceğiz.”

featured
1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
5 AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
Güncel Haberler
CMO-CCO ayrımı tarihe mi karışıyor?
CMO-CCO ayrımı tarihe mi karışıyor?
The TECH Summit 2025'in programı belli oldu!
The TECH Summit 2025’in programı belli oldu!
Kültür sanatta “etki ekonomisi”
Kültür sanatta “etki ekonomisi”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü
Haberler
Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü
Sena Tufan
26 Eylül 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
3 hafta önce
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Haberler
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.