30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pazarlamanın geleceği bu kitapta
Haberler

Geleceğin pazarlaması bu kitapta!

Marketing Türkiye
7 Ağustos 2021
2 dk okuma

Bulgulara dayalı yeni pazarlamaya kaynak olacak, Byron Sharp tarafından kaleme alınan “Pazarlama” kitabı The Kitap Yayınları etiketiyle okurlarla buluşuyor.

“Markalar Nasıl Büyür 1” ve “Markalar Nasıl Büyür 2” kitaplarıyla bilinen Byron Sharp son kitabı Pazarlama’da alanında uzman 22 isimle birlikte yeni pazarlamayı anlatıyor. Canlandırıcı vaka çalışmaları, kanıta dayalı teori ve pratik kılavuzların yanı sıra bilimsel bulgu sağlamak için yazılan kitap 16 bölümden oluşuyor. Kitap, pazarlama uzmanlarının ne iş yaptığından fiyatlandırmaya, satıştan sosyal pazarlamaya kadar sektöre 360 derece bakış açısıyla yaklaşıldığı bir ders kitabı niteliği taşıyor. Öğrencilerin, akademisyenlerin ve pazarlama sektörü çalışanlarının kılavuz olarak kütüphanesinde bulundurabileceği detay ve güncel bilgiler içeren kitabın editörlüğünü Prof. Dr. Ali Atıf Bir yapmış.

Kitap uzmanlardan tam not aldı

Ülker CMO Aslı Özen Turhan, kitapla ilgili şu yorumlarda bulunuyor. “Çoğu pazarlama kitabındaki teorik bilgilerin pratiğe dönüşmesi kolay değil. Byron Sharp hayatın içinden örnekler vererek, stratejik ve taktiksel pazarlama eylemlerinin kanıtlarını ortaya koyarak, bunun tersinin mümkün olduğunu gösteriyor. Biz pazarlamacılara da büyümenin kilidini açmak kalıyor. Üstelik tam da hepimizin istediği gibi: ölçümlenebilir ve hesap verilebilir şekilde.”

Geleceğin pazarlaması bu kitapta!

Pazarlamanın hâlâ çok sayıda tanımlayıcı araştırma üretmeye ihtiyacı olduğunu söyleyen İletişim ve İşletme Bilimleri Enstitüsü Kurucusu Prof Dr. Ali Atıf Bir: “Byron Sharp Markalar Nasıl Büyür 1 ve Markalar Nasıl Büyür 2 kitaplarında bizleri bu tür araştırmalardan yola çıkarak kanıta dayalı pazarlamayla tanıştırmıştı. ‘Yeni Pazarlama’yı anlattığı bu kitabıyla da yine paradigmaları yıkıyor, hem akademisyenleri hem uygulamacıları yeni ufuklara yönlendiriyor” diyor.

OPN Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Ayın’ın kitapla ilgili yorumları ise şöyle: “Tüketici davranışları değişiyor. Tüketicinin ürün, hizmet kullanımı alışkanlıkları, satın aldığı kanal alışkanlıkları, medya kullanımı alışkanlıkları değişiyor. Gittikçe hızlanan bu değişimi anlayabilmek ve tepki verebilmek için veriye, kanıta, analitiğe dayalı pazarlama anlayışı yaygınlaşıyor. Byron Sharp hem bilinen pazarlamanın ilkelerini öğretiyor hem de kanıta dayalı pazarlama anlayışıyla farklı ve etkili bir pazarlamanın algı kapılarını açıyor.”

Yazar Hakkında:

University of South Australia İşletme Okulundaki Ehrenberg-Bass Pazarlama Bilimleri Enstitüsünün direktörlüğünü yapan Profesör Byron Sharp, pazarlama sorunları ve araştırma uygulamaları konusunda tanınmış bir yorumcu ve “geleneksel iş fikirlerine meydan okumayı alışkanlık haline getiren” (Marketing Research News, UK) Byron Sharp, dünya çapında tüketici davranışları ve pazarlama ölçümlerinin yorumlanması konusunda lider bir uzman olarak tanınıyor. How Brands Grow (Markalar Nasıl Büyür) adlı kitabı uluslararası alanda beğeni topladı.

“Okumuyoruz” bir entelektüel klişesi

Byron Sharp featured Prof. Dr. Ali Atıf
1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
5 TGS ve RSF'nin verileriyle Türkiye'nin basın özgürlüğü karnesi...
TGS ve RSF’nin verileriyle Türkiye’nin basın özgürlüğü karnesi…
Güncel Haberler
İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
Sessizliğin yankısı ve iptal kültürü
Sessizliğin yankısı ve iptal kültürü
Üç markadan ikisi kira yüzünden mülk sahibi ile mahkemelik!
Üç markadan ikisi kira yüzünden mülk sahibi ile mahkemelik!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka ajans iş birlikleri (9-15 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (9-15 Mayıs)
Sena Tufan
15 Mayıs 2025
Çalışanlar artık daha çok güven, daha çok eşitlik ve daha çok aidiyet istiyor
Haberler
Çalışanlar artık daha çok güven, daha çok eşitlik ve daha çok aidiyet istiyor
İrem Alimoğlu
13 Nisan 2025
Tavsiye şampiyonu markalar!
Haberler
Tavsiye şampiyonu markalar!
Nafizcan Önder
22 Mayıs 2025
Subway'den IKEA'nın açılışına "köfteli" müdahale!
Haberler
Subway’den IKEA’nın açılışına “köfteli” müdahale!
Sena Tufan
5 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.