14 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Çift ekranlı izleyicileri" yakalamanın yolu
Pazarlama

“Çift ekranlı izleyicileri” yakalamanın yolu

Marketing Türkiye
9 Kasım 2020
1 dk okuma

Google Analytics tarafından yapılan araştırmalar, insanların aynı anda hem TV izledikleri hem de mobil cihazlarını kullandıkları “ikili ekran davranışına” dair çarpıcı sonuçlar ortaya çıkardı. Bu sonuçlara göre, mobil ve tablet cihazlar, TV reklamlarından kaynaklanan site ziyaretleri ve arama verileriyle ilişkilendirilen artışın yüzde 90’ını oluşturuyor.

Tüketicilerin aynı anda iki ekranı kullanması üzerine gelişen bir terim olan “çift ekranlı izleyicilerin” büyük çoğunluğu oluşturduğu aşikar. Birinci ekranda televizyon içeriği tüketen izleyici, çoğunlukla başka bir ekranda daha vakit geçirmeyi tercih ediyor.

Google Analytics’in açıkladığı verilere göre; mobil ve tablet cihazlar, TV reklamlarından kaynaklanan site ziyaretleri ve arama verileri ile ilişkilendirilen artışın yüzde 90’ını oluşturuyor. Bu, mobil cihazlarda görülen ortalama arama verileri ve web trafiğinden yüzde 30-50 aralığında daha yüksek.

Bu sonuçlar, TV reklamcılığına yatırım yapanları, müşterilerin mobil deneyimlerini göz ardı etmemesi konusunda uyarıyor. Reklamınızı görüntüleyenleri mobil web sitenize çekiyor ancak aradıklarını bulamıyorlarsa veya uzun sayfa yükleme süreleri boyunca beklemek zorunda kalıyorlarsa, değerli bir fırsatı kaçırmış oluyorsunuz. Araştırmalar, web sitesinin yüklenmesinin üç saniyeden fazla sürmesi durumunda mobil ziyaretçilerin yüzde 53’ünün kaybedildiğini ortaya koyuyor. Bu nedenle, yoluna çıkan tüm mobil trafiği yakalamaya hazır, hafif ve optimize edilmiş bir siteye sahip olan markalar kazanıyor.

Google Analytics mobil aramalar mobil trafiği site optimizasyonu tüketici alışkanlıkları tv reklamcılığı web trafiği
1 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
2 Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
3 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
4 Servetin anatomisi: Forbes en zengin 100 Türk’ü açıkladı
Servetin anatomisi: Forbes en zengin 100 Türk’ü açıkladı
5 Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
Güncel Haberler
Turizmde yeni yaklaşım: "Pozitif Travma"
Turizmde yeni yaklaşım: “Pozitif Travma”
Türkiye Voleybol Milli Takımlar'ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
Türkiye Voleybol Milli Takımlar’ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2025 Oscar Ödülleri sahiplerini buldu
Haberler
2025 Oscar Ödülleri sahiplerini buldu
İrem Alimoğlu
3 Mart 2025
Karaca, BBC Prime'da yayınlanan The Apprentice programında yer aldı
Haberler
Karaca, BBC Prime’da yayınlanan The Apprentice programında yer aldı
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
Minecraft'ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Haberler
Minecraft’ın filmi gişe rekoru kırarak açılış yaptı!
Nafizcan Önder
7 Nisan 2025
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Haberler
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
İrem Alimoğlu
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.