Pazarlama üst yönetimi artık C Level Club’da buluşuyor!
Amacı iletişim profesyonelleri arasında bilgi alışverişini sağlamak ve değişen dünya trendleriyle ürünlerinden haberdar etmek olan C Level Club’ın, ikinci buluşması 12 Aralık Çarşamba günü Park Hyatt’da gerçekleşti. C Level Club’ın toplantılarına ülkemizde pazarlamaya ve pazarlama iletişimine yatırım yapan şirketlerin üst yönetimi katıldı. Toplantıda kulübün adı içinde yer alan ‘C’nin anlamına ilişkin açıklama yapan Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, “Bizdeki ‘C’ communication olarak alınmalı. C’nin anlamı Chief ve Commercial olarak anlaşılabilir. Ancak beklentimiz ve dileğimiz iletişim profesyonellerinin kulubü olmak” dedi. 20 Eylül 2012 de yapılan ilk toplantıda Youth İnsight’ın 4000’den fazla genç ile yüz yüze yaparak gerçekleştirdiği “Gençlik ve Medya Tüketim Araştırması” ilk kez pazarlama profesyonellerine sunuldu. C level Club’un ikincisinin başlığı ise “Data Porn” idi. Yeni bir sosyal medya ölçümleme programı olan “Insigt Radar” pazarlama üst yöneticileri ile paylaşıldı. C level Club her ay özgün bir konu ile Park Hyatta’ki toplantılarına devam edecek. Ayrıntılı bilgi 1 Ocak Marketing Türkiye sayısında…
Güncel Haberler