Pazarlama sektörünün en “GIGI” ödülleri başlıyor!
2022 yılı Aralık ayında pazarlama sektöründeki dijital dönüşüm, veri dönüşümü ve dönüştürülen pazarlama kavramlarını gündeme alarak, kuruluşundan 17 yıl sonra kurumsal kimliğini yenileyen Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD), geçen yıl 13’üncüsü düzenlenen Doğrudan Pazarlama Ödülleri’ne yeni bir soluk getiriyor. Pazarlama sektörüne vizyon kazandırarak, sağlıklı büyümeyi sağlamayı, sektör çalışanları arasında iletişim kurmayı, hizmet ve rekabet kalitesini yükseltmeyi ve yaratıcı projelerin üretilmesini sağlayan yarışma hedefiyle bu yıl ilk kez Good Idea Good Integration – GIGI Awards gerçekleştirecek.
25 Kasım 2023 tarihinde yapılacak ilk GIGI Awards Yaratıcı Kurul Toplantısı ile beraber; sektörümüze değer katan CMO’lar tarafından yarışma kategorilerin belirlenmesinin ardından yarışma başvuruları Ocak ayı itibarıyla başlayacak.
“Pazarlama dünyasına yön vermek isteyen herkesi bekliyoruz”
GIGI Awards’a dair açıklamalarda bulunan Pazarlama İletişimcileri Derneği Başkanı Burak Kılavuz: “Aralık 2022’de dijital dönüşüm, veri dönüşümü ve dönüştürülen pazarlama kavramlarına odaklanarak, derneğimiz 17 yıllık geçmişinde önemli bir adım attı. Bu değişime eşlik etmekten gurur duyuyorum. Geçtiğimiz yıl 13. kez düzenlenen Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nden ilham alarak, bu yıl sektöre yeni bir soluk getirmek amacıyla Good Idea Good Integration – GIGI Awards’ı hayata geçiriyoruz. 25 Kasım 2023 tarihinde gerçekleşecek olan GIGI Awards Yaratıcı Kurul Toplantısı ile birlikte, çok değerli CMO’larımızın desteği ile belirlenen yarışma kategorileri açıklayacağız. Ardından yeni yıl ile birlikte, Ocak ayında yarışma başvuru sürecimiz başlayacak. Bu heyecan verici süreçte, pazarlama dünyasına yön vermek isteyen herkesi bekliyoruz.” dedi.