17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pazarlama otomasyonu alanında yepyeni bir döneme hazır mısınız?
Haberler

Pazarlama otomasyonu alanında yepyeni bir döneme hazır mısınız?

Advertorial
27 Haziran 2024
3 dk okuma

Araştırmalara göre pazarlamacıların yüzde 70’i otomasyon araçlarının potansiyelini tam olarak kullanamadığını itiraf ederken, yüzde 50’si bu araçların karmaşık ve kullanımı zor olduğunu düşünüyor. Pazarlama dünyasının dijital ortamın hızla değişen dinamiklerine ayak uydurmaya çalıştığı bu dönemde Related Digital’ın son teknolojik yeniliklerle donatılmış yepyeni paneli RMC 2.0, kullanıcı dostu arayüzü ve entegre çözümleriyle bu ihtiyaçlara kusursuz çözümler sunmak için geliştirildi.

Related Digital ile büyük veriyi büyük fırsatlara dönüştürün 

Related Digital, e-posta pazarlama şirketi euromessage olarak 2002 yılında kuruldu ve 2017 yılında yüzde 100 Doğuş Grubu yatırımı alarak veriye dayalı pazarlama otomasyonu sağlayan RMC platformuna dönüştü. Bugün çok-kanallı dijital pazarlama yönetiminde Türkiye’nin öncü markası konumunda yer alıyor. Türkiye’de ve dünya çapında 1500+ müşterisi bulunan Related Digital, geçtiğimiz yıl sadece en büyük 10 markası için toplamda yaklaşık 2 milyar+ e-posta ve 1,5 milyar+ push bildirimi gönderdi, event hacmi ise yaklaşık 20 milyarı buldu.

Şirketlere tüm müşteri verilerini toplayıp birleştirerek iyi koordine edilmiş tek bir müşteri profili sunan ve müşterilere birebir kişiselleştirilmiş mesajlarla doğru zamanda doğru kanaldan ulaşmalarını sağlayan RMC platformu, gelişmiş RMC 2.0 versiyonuyla dikkat çekici rakamlarını daha da yükseğe çıkarmak için dijital pazarlama otomasyonunda yeni bir dönem başlatıyor.

RMC 2.0 ile kullanıcı deneyiminizi yeniden tanımlayın

Günümüz pazarlama dünyası için özel olarak tasarlanmış, en son teknolojik yeniliklerle donatılmış, anlaşılması rahat ve kullanımı kolay yepyeni RMC 2.0 ile tekrar gerektiren ve süreci uzatan işlere ayrılan zaman kalkıyor ve şirketlerin pazarlama departmanları kazandıkları zamanı daha önemli stratejik görevlere ayırabiliyorlar.

Pazarlama otomasyonu alanında yepyeni bir döneme hazır mısınız?
  • Kullanıcı Dostu Arayüz: Son trend kullanıcı deneyimi tasarım prensipleri sayesinde RMC 2.0 ekiplerinizi karmaşıklıktan uzak, net ve odaklanmış bir çalışma ortamına davet ediyor.
  • Daha Akıllı Analizler: Gelişmiş analitik araçlarla, kampanyaların her yönü derinlemesine incelenebiliyor ve gerçek zamanlı verilerle stratejilerinizi şekillendirmenize olanak sunuyor.
  • Entegre Çözümler: Tüm kampanyaların tek bir ekrandan yönetilmesini mümkün kılan RMC 2.0 ile her şey birkaç tık uzağınızda. Etkileşiminizi maksimize edecek ve kampanya yönetiminizi kolaylaştıracak bu platformda zamandan ve enerjiden tasarruf etmek mümkün.

İnovatif Bakış Açısının İlk Adımı: Push AI

Related Digital günümüzdeki yaygın kullanımından önce dahi, müşterilerine en iyi deneyimi sunmak için yapay zekadan faydalanıyordu. RMC 2.0’daki yapay zeka destekli modül Push AI ile bu geleneği sürdürmeye devam ediyor. Push AI, Related Digital’ın süreklilik arz eden inovasyon bakış açısının henüz sadece ilk adımı!

Pazarlama otomasyonu alanında yepyeni bir döneme hazır mısınız?
Şamil Can
Related Digital CPO’su

Related Digital CPO’su Şamil Can, Push AI ve RMC 2.0 için heyecanını şu sözlerle dile getiriyor: “Push AI özelliği sayesinde artık kitlesine push bildirimi yollamak isteyen müşterilerimiz dikkat çekici, etkileyici ve yüksek etkileşim alabilecek mesajları RMC 2.0 paneli içerisinde kolayca yazabilecekler. Yapay zekanın desteğiyle yazım hataları en aza indirilirken, öneriler ile yaratıcılık maksimum seviyeye ulaşacak. Hem yerli hem global müşterilerimizi düşünerek Türkçe ve İngilizce dil seçeneği sunmamız, tüm markalarımız için büyük bir kolaylık arz ediyor. Ayrıca, RMC 2.0’un gelişmiş raporlama araçları sayesinde, kampanyaların performansı detaylı bir şekilde analiz edilebiliyor ve gerektiğinde optimizasyonlar yapılabiliyor. Bu da pazarlama stratejilerinin sürekli olarak iyileştirilmesine olanak tanırken geri dönüşümlerin artırılmasına büyük katkı sağlayacak.”

Related Digital ve RMC 2.0 hakkında daha ayrıntılı bilgi için relateddigital.com/tr/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

featured
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yeni dünyanın enerji canavarları: Yapay zeka ve veri merkezleri!
Haberler
Yeni dünyanın enerji canavarları: Yapay zeka ve veri merkezleri!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
LEGO üst düzey yöneticisi ve Danimarka Kraliyet ailesinin yakın dostu kayak kazasında öldü
Haberler
LEGO üst düzey yöneticisi ve Danimarka Kraliyet ailesinin yakın dostu kayak kazasında öldü
Sena Tufan
16 Nisan 2025
Golden Drum 2025 jürisi belli oldu!
Haberler
Golden Drum 2025 jürisi belli oldu!
Sena Tufan
18 Nisan 2025
Pazarlamanın gündemini Marketing Türkiye Insight Report'tan takip edin...
Haberler
Pazarlamanın gündemini Marketing Türkiye Insight Report’tan takip edin…
Marketing Türkiye
30 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.