16 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Patiswiss'ten yeni açıklama: "Özür dileyene kucak açmak da bir erdemdir"
Haberler

Patiswiss’ten yeni açıklama: “Özür dileyene kucak açmak da bir erdemdir”

Nafizcan Önder
7 Haziran 2024
2 dk okuma

Nisan ayının son haftasına Patiswiss krizi damga vurdu demek abartılı bir söylem olmayacaktır. Zira krizin etkisi öyle kolay geçecek türden de değildi ki pek çok iletişimci ve pazarlama evreninin paydaşları hem bu krizi yorumladı hem de olası krizler için deyim yerindeyse ders çıkardı. Patiswiss krizinin ardından önce marka pek çok zincir marketin raflarından kaldırıldı, akabinde markanın CEO’su istifa etti. Sürecin üzerinden yaklaşık 1 ay geçmesinin ardındansa marka tarafından yeni bir kamuoyu açıklaması geldi. İşte Patiswiss’in o açıklaması…

“Kamuoyunun Bilgisi ve Dikkatine;

Son günlerde sosyal medya başta olmak üzere farklı platformlarla dile getirilen konularla ilgili kamuoyunu bir kez daha bilgilendirmek isteriz.

Patiswiss markası, bu ülkenin bir değeridir.

Bu topraklarda doğmuş, büyümüş, gıda güvenliği konusunda Türkiye’ye öncülük etmiş, Türk insanına sağlıklı, kaliteli ürünler sunma misyonundan bir gün bile uzaklaşmamış ve tüm bunların ötesinde, 600’ü kadın olmak üzere 800’den fazla çalışana istihdam sağlamaktan her daim gurur duymuş bir Türk markasıdır.

Son birkaç aydır; yapılan hatalar, dilenen özürler, çıkarılan dersler, bunlara ilişkin atılan adımlar ve yapılan tüm duyurulara rağmen, Patiswiss markasına yönelik ithamların, çoğu zaman dozunu aşan eleştirilerin, bilgi yanlışlarına dayanan saldırıların hız kesmeden devam etmesinden büyük üzüntü duyuyoruz.

Belki de bugüne kadar kendimizi daha iyi ifade etmeliydik.

Belki bunda da hatalıyız.

Kaleme aldığımız bu açıklamayı da bu amaç için kullanmak isteriz.

“Patiswiss Türkiye’nin değeridir” cümlesi içi boş, hissiz, ezber bir cümle değildir.

Patiswiss’i tanıyan, bilen; bu markayı mağazalarına sokan her bir kurum / kuruluş bunu çok iyi bilir.

Diğer yandan, Patiswiss Türkiye’nin bir değeri olmakla beraber, Türkiye’nin ve Türk insanının sahip olduğu değerleri de pusula kabul eder.

Bu değerler, Türkiye’de faaliyet gösteren her bir kuruma erdemli olmayı zorunlu kılar.

Ve hatayı kabul edip özür dilemek kadar; hatasından dönene el uzatmak, özür dileyene yeniden kucak açmak da bir erdemdir.

Bu erdemi gösteren, bu süreçte bizleri her daim destekleyen ve Patiswiss’i raflarına taşıyarak bizlere olan güvenini ortaya koyan tüm iş ortaklarımıza, bizlere inanan müşterilerimize ve tüm Türk halkına teşekkür eder; Türkiye’nin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimizle kutlarız.

Saygılarımızla”

featured patiswiss
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
3 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
4 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
5 Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Yılın en iyi 50 girişimi belli oldu!
Güncel Haberler
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
2026 seyahat trendleri belli oldu: "Lüks kaçamaklar" popülerleşiyor
2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor
WPP Media Başkanı Scott-Dawkins 2030'dan bildiriyor: "Reklamcının bir günü"
WPP Media Başkanı Scott-Dawkins 2030’dan bildiriyor: “Reklamcının bir günü”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Avustralya’da 18 güneş kremine satış yasağı: SPF krizi güven sorununu tetikledi
Haberler
Avustralya’da 18 güneş kremine satış yasağı: SPF krizi güven sorununu tetikledi
İrem Alimoğlu
2 Ekim 2025
Öğrenci hayatının gerçekleri
Haberler
Öğrenci hayatının gerçekleri
Nafizcan Önder
28 Eylül 2025
"Değişen Türkiye, dönüşen tüketim" Marketing Türkiye Eylül sayısında!
Haberler
“Değişen Türkiye, dönüşen tüketim” Marketing Türkiye Eylül sayısında!
Nafizcan Önder
2 Eylül 2025
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Haberler
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.