Paprika İletişim’e üç yeni müşteri! Paprika İletişim portföyüne, Uluslararası ABD’li otel zinciri Wyndham İstanbul Kalamış Marina, İznik Vakfı ve Atay Holding’i ekledi. 1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu! 2 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır? 3 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!” 4 Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor 5 The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!Güncel Haberler Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var… 3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor! Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE