10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pandemi sürecinde kurye şirketi kurulumunda 4 kat büyüme yaşandı
Haberler

Pandemi sürecinde kurye şirketi kurulumunda 4 kat büyüme yaşandı

Nafizcan Önder
20 Haziran 2020
1 dk okuma

Koronavirüs salgını nedeniyle sosyal mesafeyi korumak amaçlı evde kaldığımız günlerde online alışverişe olan talep çok sayıda kurye şirketi kurulumuna neden oldu. Mükellef verilerine göre, kurye şirketi kuruluşu mart ayından bugüne yüzde 25 artış gösterdi.Mükellef Kurucusu ve Genel Müdürü Okan Şafak, “Salgın süresinde online alışverişte hızlı teslimin önemi, kurye hizmetine olan ihtiyacı arttırdı” dedi.

Tüm dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs salgınının önüne geçebilmek için evden çıkmadığımız ve uzaktan çalışma sistemiyle işlerimizi yürüttüğümüz bu süreçte evden şirket kurmak isteyenlerin sayısı da arttı. Diğer yandan evde kalınan süre boyunca online alışverişe olan talep artınca siparişlerin zamanında yetişmesi için kurye talebi doğdu. Mükellef verilerine göre mart, nisan ve mayıs aylarında şahıs şirketi kurulumunda en çok artış kurye şirketinde oldu.

Hızlı teslimatın önem kazanması kurye şirketine ihtiyacı arttırdı

Yoğun bir bürokrasi ve zaman gerektirdiği düşünülen şahıs şirketi kurma prosedürünün online platform üzerinden 10 dakikada gerçekleşmesi ve şirket kuruluşunun vergi dairesine, notere, ticaret odasına gitmeden online olarak yapılabilmesiyle evden çıkmadan şahıs şirketi kurulumuna talep arttı. Mükellef verilerine göre; 2020 yılı haziran ayına kadar 1.000’den fazla işletme kuruldu. Yılın ikinci çeyreğinde kurulan şahıs şirketleri içinde; kurye şirketleri ilk çeyreğe göre şimdiden yüzde 25 arttı. Haziran sonuna kadar artışın yüzde 30’a varacağı öngörülüyor.

Mükellef Kurucusu ve Genel Müdürü Okan Şafak, “En büyük artış kurye şirketlerinde yaşanırken, bunun yanı sıra yiyecek, reklam ve organizasyon sektörlerinde çalışanlar; bilgisayar programlama uzmanı, mimar, mühendis, doktor, avukat, tercüman ve hatta hakemler de bireysel olarak şirket kurmayı tercih ediyor. Youtuber ve internet fenomenlerine gelen vergi düzenlemesi ile bu alanda da kullanımın artacağını öngörüyoruz” dedi.

 

Kurye pandemi şirket kurulumu
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Haberler
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
İrem Alimoğlu
13 saat önce
IBM, Türkiye'deki şirketini sattı!
Haberler
IBM, Türkiye’deki şirketini sattı!
Sena Tufan
10 Mart 2025
İklim inovasyonunda öne çıkan 3 trend
Haberler
İklim inovasyonunda öne çıkan 3 trend
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Marketlerde yükselen trend: “Öğün Fırsatı”
Haberler
Marketlerde yükselen trend: “Öğün Fırsatı”
Sena Tufan
29 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.