18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pandemi döneminde hazırlanmış en popüler 10 reklam filmi
Haberler

Pandemi döneminde hazırlanmış en popüler 10 reklam filmi

Nafizcan Önder
22 Temmuz 2020
2 dk okuma

Sosyal mesafe ve sağlık önlemleri hayatımıza girdiğinden beri tüm dünyada başlayan yeni düzen elbette yaratıcılığı ve yaratıcı ajansları da hayli etkiledi. Ancak yeni şartlarda dahi yaratıcılığını sürdüren ve kendini yeni bir biçimde ifade etmenin yollarını bulan ajanslarda yok değildi. The Drum buradan hareketle pandemi döneminde hazırlanmış en popüler 10 reklam filmini derledi…

Ikea: Evde Kalıyorum

Evlerimiz bize her zaman sığınak olmuştu ancak pandemi sırasında kıymetini daha da çok anladık. IKEA İspanya yayınladığı kampanyasında tüm ‘evlere’ saygı göstermeye karar verdi ve onları akşamları iyi geceler diyene kadar sabah uyandığımızda bizi karşılayan bir alan olarak kutladı. McCann İspanya tarafından yaratılan film, insanları evlerini yeni bir perspektiften görmeye teşvik ediyor.

Facebook: Birbirimizi Bulabilirsek Asla Kaybolmayız

Işığın çatlaklardan nasıl gelebileceğini gösteren Facebook, insanların koronavirüs salgını sırasında bağlantılarını sürdürme biçimlerine dikkat çekerek “Birbirimizi Bulabilirsek Asla Kaybolmayız” dedi. Kampanyasında gerçek insanlardan elde edilen kişisel görüntüleriyle birlikte İngiliz şair Kate Tempest, “İnsanların Yüzleri” şiirini meydan okurcasına okuyor.

BBDO: Eviniz

Reklam ajansı BBDO, çalışanlarının evden çalışmanın üstesinden gelmeye yardımcı olmak için çalışanlarının ‘kendi BBDO ofisini açabilecekleri’ bir girişim tasarladı. Bunu yapmak için, personelin e-posta imzalarına eklenebilecek resmi bir BBDO kişiselleştirilmiş ev adresi logosu oluşturmak için adreslerini yazabilecekleri bir mikro site oluşturdu.

Audi: Sürüş

Avustralya’da pandemi başladığında, Audi evde kalan araba severlerin evlerini terk etmeden açık yolun özgürlüğünü deneyimlemelerinin bir yolunu buldu. ‘The Drive’, 4 saat sürüyor ve izleyicileri, Audi A6 Sedan’da Avustralya’nın  manzaralarında dolaşan sürükleyici bir yolculuğa çıkarıyor.

Mint Mobile: New ManageMint

Panemide üretimin durduğuna esprili bir dille dikkat çeken Mint Mobile kampanyasında Ryan Reynolds’a yer verdi. Aslında efsanevi bir reklam olacaktı ama şimdi elimizde sadece Power Point var diyen Reynolds sözlerinin ardından mizahi bir Power Point sunumu gerçekleştiriyor.

Apple: Yaratıcılık Devam Ediyor

Pandemideki insanların montajlarından oluşan ‘Yaratıcılık Devam Ediyor’, Apple’ın ürünlerinin ve yazılımının evden çalışırken yaratıcı kalmak isteyen kullanıcılara nasıl yardımcı olabileceğini vurguluyor. Oprah Winfrey ve John Krasinski de dahil olmak üzere ünlü yüzlere de yer verilen kampanyada, Macbook’larda video içeriği üreten,  iPad’lerde resim çizen ve yaratıcı fikirleri paylaşmak için FaceTime’ı kullanan insanları gösteriyor.

Vodafone: Yaklaşamasak Bile Birlikte Olabiliriz 

Bağlantının önemini vurguluyan ve Kızıl Haç için para toplayan Vodafone İtalya, tamamen pandemiden görüntülerle filme alınan iç açıcı bir reklam yayınladı.  “Yakın olamazsak bile, birlikte olabiliriz” sloganını öne çıkaran kampanya müşterilerinin birlikte öğrendiği, birlikte rahatladığı ve birlikte pişirdiği çeşitli görüntülere yer verdi.

Women’s Aid: Kilitlenme

‘Women’s Aid, “Kilitlenme”yi, aile içi istismar mağdurlarının bu talimatlarla’ güvenli ‘olmadığına işaret eden bir ürpertici kampanya ortaya koydu. Sokakların boşluğu tomlumun bir kısmı için saldırganardan arınmak anlamına gelse de bu kişilerin artık sürekli aileleriyle olmasının yarattığı tehlikeyi vurgulayan Women’s Aid kampanyası insanları desteğe davet etti.

Ford: El Uzatmak İçin Üretildi

Geçmişten bugüne ülkenin en zor zamanlarında yanında olduğunu vurgulayan Ford  “El uzatmak için Üretildi” sloganlı kampanyasını pandemi döneminde yayınladı. Ford’un savaş dönemlerinden doğal afetlere dek geçmişten günümüze orada destek olmak için var olduğunu görüntülerle destekleyen Ford, kampanyasının sonunda bu süreçte 150.000’den fazla müşteriye ödeme kolaylığı sağladığını da ekledi.

Pornhub: En Temiz Porno

Pornhub; günlük 150 Milyon izleyicisine, pandemi sürecinde nasıl temiz ve güvenli kalabileceğini yayınladığı kampanya ile gösterdi.

Kaynak: The Drum

apple Audi BBDO Facebook Ford IKEA Mint Mobile Pornhub The Drum Vodafone Women's Aid
1 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
2 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
3 TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
4 SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
5 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
Haberler
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
Sena Tufan
24 Ekim 2025
Konsoldan sokağa: PlayStation'dan 30. yaşına özel Reebok iş birliği
Haberler
Konsoldan sokağa: PlayStation’dan 30. yaşına özel Reebok iş birliği
Nafizcan Önder
2 Ekim 2025
40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
Haberler
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Sena Tufan
3 Kasım 2025
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Haberler
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Nafizcan Önder
15 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.